Alla inlägg under maj 2008

Av Mikaela Billström - 31 maj 2008 17:53

 har verkligen ingenting i hjärnan...


Jag vill bara kräkas. 

Av Mikaela Billström - 29 maj 2008 20:45

Tjiiing!


snart är det helg, härligt :)igår gav jag fel matlåda till en muslim, och med min vanliga tur så var det såklart bacon denna dag. Onej vad tragiskt allt blev :)


igår frågade jag micke om hur man vattnade växterna i akvariumet.

jag är verkligen blond. ända in i benmärgen.


Annars har det inte hänt så mycket idag, en helt vanlig tråk dag,.


Näe, gott folk här blir inga barn gjorda.


Kräm and crystal.

Av Mikaela Billström - 22 maj 2008 20:37


Torsdag är en bra dag, då vet man att det snart är helg:)

och jag är ledig hela helgeeen !härligt.


Gick bra på jobber idag oxå. På lördag ska jag in på micks cafe och titta ut en bröllopstårta:)Och jag vill ha den största möjliga, vad den än kostar!


Jag hatar att känna mig svag.













Sandra, tänker på dig gumman :(

Av Mikaela Billström - 21 maj 2008 21:01

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Ja , hela tiden - över allt. Skyltfönster och allt jag kommer åt.
Gnälla: jah, en hel del.Sova: Ja, men alldeles för lite.
Ha ångest:händer

Skada dig själv med flit: Nej herregud nej. Eller okej ibland har jag lust att skada mitt finger med flit på jobb så jag får sitta ner i fem mintuer och plåstra om mig, hha.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej, har gjort men inte längre..
Vilja dö: Nej, aldrig. Faktiskt, aldrig..
Drömma mardrömmar: all the time nästan

Drömma sexdrömmar: händer rätt ofta :)

Klä dig i svart: Ja, lbd:s är niice.
Gå till kyrkan: Tyvärr nästan aldrig. Jag gillar kyrkan, det får mig att känna mig harmonisk. Tar mig dock aldrig tid. Det är lite synd.
Gå i skolan: nix

Röka:neje.
Ha sex: Ja,jag förstår inte frågan men jah, jag och micke brukar ha sex?!

Ljuga: Ja. Små nödlögner typ

Hata folk: Nej, väldigt sällan.
Lita på folk: har blivet väldigt bränd, så det är svårt. men jag har tre personer jag tror jag kan lita på till 100procent.sen har juh jag en del riktig vänner som jag litar på.

VEM:mamma, pappa och majk.

Saknar du: jag saknar väldigt mycket.

Vill du döda: Nej fy, ingen. Fast jag har inget imot dödstraff på Janne svärd.

Rörde dig sist: majk.

Vill du slå: Hahha, what? Ingen. Eller jo, en fd vän.
Kysste dig sist: majk.
Vill du kittla: annie.. Haha. De var back in the days.
Kramade du sist: Majk.
Vill du prata med: mamma.
Skrek du på sist: Oj... Inte en aning. Hum. Jag skriker aldrig på folk... Kan det ha varit mammar? Nej jag måste ha skrikit på någon sen dess... Hum. Inte en aning.
Vill du vara som: fergi. Hon är grym.
Sårade dig sist: riktigt sårad har jag blivet en gång,och det är nånting som aldrig kommer att släpp så jag väljer nog att passa på denna fråga.
Vill du bli galet full med: öhm, sandra kanske.
Gjorde dig riktigt glad senast: majk.
Fick du sms från senast: Mamma.
Ringde dig senast: majk.
Är vackrast på jorden: min sambo


HAR DU:
För många vänner: Nej.
Förföljelsemani: Hahah nej men min mamma har det, that's for sure!
Tvångstankar: Ja, alldeles för många.
Någon annan psykisk sjukdom: Nej.
Någon fysisk: Nej - kry som en tråkig nötkärna är vad jag är.
Färgat håret: Ja man.
Brutit några ben: jah, båtbenet,ajaj

Några piercings: Inte längre.
Egen dator: Jupp.
Bra självförtroende:bättre än förut ialf.
Kysst någon: "man måste kyssa många grodor innan man finner prinsen"
Haft sex: Ja .
Köpt kondomer: Nej jag behöver inte det -
Tagit nakenbilder: mm

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, .
Bjudit ut någon: Haha snarare bjudit in någon.
Varit kär: Ja...

Dumpat någon: Ja.
Blivit dumpad: ja.
Velat vara otrogen: Ja haha.
Varit otrogen: Ja.
Stulit någonting: Ja.
Lämnat landet: Ja.
Rymt hemifrån: Ja, countless times.
Tuttat eld på nått: Ja, det är kul.
Gjort något olagligt: Varje dag.


HUR:
Svarar du i telefonen: "Hallå" eller "ja hej det är mickan"
Fördriver du tiden: Såhär.
Mycket pengar har du: Tillräckligt mycket har man aldrig.. Men jag har så jag klarar mig gott och väl.
Tjänar du pengar: ja.
Ofta Bäddar du sängen: inte ofta.
Ofta diskar du: En gång i veckan ungefär.
Ofta städar du: En gång i veckan ungefär.
Många stör du dig på: Tio pers kanske?
Ofta träffar du din familj: ofta.


TROR DU:
Att du kommer bli något:Ja det tror jag och därför kommer jag antagligen inte bli det.
På rymdvarelser: Jag vet i tusan.. Men jo, det måste finna snågot mer där ute.
Att folk tycker om dig: det tror jag

På ett liv efter detta: Jag tror för att jag måste - om det inte gör det är allt detta förgäves.
Att fiskar kan tänka: Det kan dem inte, är inte det bevisat??
Att du kommer leva länge: Average.

VÄLJ:
Katt eller hund: chhuahua.
Vit eller svart: Svart.
Varmt eller kallt: Varmt.
Vatten eller land: Land.
Sex eller kyssar: Det beror ju på, bra pussar equals ofta bra sex och vice versa. Alltså är en bra kisser lika trevligt sex och då är det omöjligt att välja. Är det en bad kisser är det oftast bad sex och läskigt sex är nästan lika läskigt som läskiga kyssar, ueh.
Telefon eller internet: Internet.
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: film

Leva eller dö: Leva

.


Av Mikaela Billström - 17 maj 2008 21:49


urscha, inge roligt att vara sjuk och ful.:(..måste lägga mig snart så jag kommer upp imorgonbitte.

Ne, nu ska jag sluta vara så gnällig, finns dom som har det betydligt mycket värre än mig


Nu i veckan måste jag gå på stan och köpa nått nytt, Vad som helst bara det är nått nytt och fräscht!sjukt igentligen, att livlösa ting kan göra en på sånt bra humör. jag kanske bara prata för mig själv nu men ialf ;)


Ne, Nu ska jag kramas med micke sen blire duschen, Goodkvällen på er.


Buy the way, det snöade idag..Vafaan, det är ju maj månad..helt för mycket.





hawa ahmed visar smycken från Efva attling,

Av Mikaela Billström - 15 maj 2008 20:57


 Jag och Micke i egypten.


Hoppas verkligen att vi slipper den "grå vardagen", och att vi fortfarande är lika kära om 80 år som vi är just nu. :)



Av Mikaela Billström - 14 maj 2008 15:03

hey .


Nu sitter jag oh challen i soffan och myser av våran ledighet, ska snart springa på apoteket och köpa nässpray till lillgubben min, som har blivet tokförkyld.


i lördags visade dom "Nathalie-en film om förlåtelse" på församlingsgården i njurunda, en ootroligt stark film, nästan för stark för mig..dom han knappt sätta på filmen så börjar tårarna krypa ned längst kinderna. jane och kjell vart interjuvade, fattar inte hur dom orkar dra upp det till ytan gång på gång och älta de fram och tillbaka, kanske, kanske så mår dom bättre av det ?jag hoppas dom kan se ljuset på något sätt igen..även fast det är svårt.

nathalie, världens goaste med smilegropar och bambiögon, hur kunde det bli så här?Du var för godtrogen, det var nog vi alla innan det som inte fick hända, hände.



 Igår hittade dom s-valls kille algot.Död

det är så sorgligt..:(



Nog om tråkigheter, Nu e vi på god väg med bröllops planerna:)

alla inbjudningskort är ute. catering, fotagraf, kyrka, frissa och hotell är bokat.


Nerverna börjar krypa lite , man börjar ställa sig själv frågor som man aldrig trodde man skulle. Men jag är säker, huvudsaken jag får vara med micke så kommer allt att ordna sig till det bästa :)



lev väl. 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards