Alla inlägg under februari 2012

Av Mikaela Billström - 29 februari 2012 19:04









     

Av Mikaela Billström - 29 februari 2012 19:02


 



Kolla vilka fina stövlar som jag har fått :):)


Tack så mkt Snuffsen!

Av Mikaela Billström - 29 februari 2012 14:24



En helt underbar version av låten "Hallelujah".

Lyssna och njut på våra nordiska grannar.




Av Mikaela Billström - 29 februari 2012 14:00


Hejsan svejsan!


Ligger i soffan och tittar på den gamla klassiska serien "Skilda världar". Minns ni den?Jag får en stor nostalgi känsla och det är härligt även fast serien egentligen är så B som den bara kan bli. Vi hade planeringsdag idag på Svartviks herrgård men jag tog tillfälle i akt att stanna hemma eftersom jag har varit dålig hela veckan. Igår fick jag åka hem på lunchen för att lägga mig och vila nån timme för att jag skulle orka jobba på eftermiddagen.


I dag kommer min älskling hem. Jag inser hur mycket jag älskar honom nu när han är borta på en jobbresa, det är så himla tomt hemma utan honom. I går låg Chanel på soffkanten och såg så himla olycklig ut. Hon gnällde och grät för att hon saknade sin papsi. Det är bara Micke som gäller för henne, hon tycker såklart om mig också men det är inte på samma nivå. När hon var liten så grät hon varje gång som han gick vilket var väldigt irreterande för både mig och Charls som fick lyssna på hennes sorger.


Micke skickade sms igår efter han hade varit på Kista gallerian, han skrev "Hej hjärtat!Jag har med mig en liten present till dig imorgon. Jag vill inte säga vad det är men jag kan ge dig en ledtråd. Du kan sluta att leta stövlar". Kan det kaaanske kanske vara ett par Hunter stövlar ifrån Jackies?;)



Nu ska jag däcka ner mig i soffan igen..





                          

Av Mikaela Billström - 27 februari 2012 21:03


Micke åker iväg på kurs imorgon i Sthlm. Ursch, jag kan verkligen inte sova ensam i vårat stora hus så jag har fixat sovsällskap. Kommer att sakna honom jätte mycket även fast det bara är två dagar. Mår som en mussla just nu så det känns tungt att jag ska jobba hela dagen imorgon men jag får härda. Nu ska vi titta på Sofie´s Änglar och mysa en massa.



Ha en trevlig kväll.






(Bjuder på en historisk bild på mig som vi knäppte idag. Jag fyllde på olja helt själv;) )



 

Av Mikaela Billström - 27 februari 2012 16:46



Här är några favoriter från röda mattan. Personligen tycker jag att Emma Stone ska ha cred för den underbara klänningen.





 


Gwyneth Paltrow 






 


Penelope Crus





 


Natalie Portman




 


Jessica Chastain




 


Tina Fey





 


Emma Stone



 


Maria Menounos

Av Mikaela Billström - 27 februari 2012 16:07


       

Av Mikaela Billström - 26 februari 2012 15:52




Eftersom mina kära DKNY gummistövlar har gått sönder så ska jag nu satsa på ett par stövlar ifrån Hunter.

Jag tror att det blir ett par röda denna gång..Lite roligare är vanliga svarta.










 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards