Alla inlägg under december 2008

Av Mikaela Billström - 29 december 2008 22:05

Köpte en nyårs klänning idag, men jag börjar tvivla.


Det första jag ska göra imorgon när jag vaknar är att åka till staden och lämna tillbaka den. Vart hittar jag den perfekta klänningen?

Letade igenom hela vision idag tillomed, Men det var helt torrt.

Jag hatar den här jävla rean, det finns aldrig någonting.

Bhhuu för det-


Nu ska jag återgå till mitt idol maraton.


håll tummarna för mig imorgon.


Kisses babys.




Kan kolla på dom här klippen om och om igen, its FASHION baby..

Av Mikaela Billström - 28 december 2008 16:19


Byebye X-mas..Ingen julkänsla har funnits, den är helt som bortblåst.


 Nyår kanske blir bättre, Vad tror du?!..



Känner mig så jäkla frustrerad nu.. Så jag lägger mig i sängen, drar täcket över huvudet och somnar in.





Vad i helvete tänkte David Lachapelle när han plåtade den här bilden??


Av Mikaela Billström - 28 december 2008 00:18

hejsvejs!


Tina var här förut och jag gjorde henne långhårig:)jätte fint blev det.


kan inte skriva riktigt, har förlängt mina naglar hos nagelkliniken idag, och det vart skit bra:)


Imorgon ska jag hämta upp brudarna sen ska vi på birsta och shopa, skulle vilja ha en fin nyårsklänning, eller nån snygg tröja.


Det blir att vi ska till Tobbe på nyår, och det blir nog bra.

Det skulle komma väldigt mycket folk ialf.


Huset bredvid oss brann för några timmar sedan, jag var ute med challen och röken från branden var så jävla kraftig, var som en stor, svart dimma.

Den äckliga lukten satt sig i hår och kläder, URSCHSA!!


Nu ska jag titta på film.


Trevlig helg babys.



Så här ser charles ut när han blir angry ;)

Av Mikaela Billström - 26 december 2008 20:47

..Är de sämsta jävla försäkringsbolget du skulle kunna ha.


Dom gav mig 4 200kr i ersättning, Halloo vad är 4200kr för ett bröst?

Dom menade ochså på att eftersom ärret är framträdande så kunde dom ge mig så pass mycket?!MYCKET?Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.jag har juh ett4cm långt ärr på vänstra bröst, inte hela världen kanske ni tänker, men för mig är det just det. HELA världen..nästan ialf
.


Dessa pengar täcker juh bara nya underkläder.Det täcker inte ens på långa vägar vad jag har lagt ut heller.Jag kommer naturligtvis att överklaga men jag förväntar mig inget. Det känns som ett jävla hån.


Köpte ialf en ny mobil idag, en jätte fin:)det tröstade mig lite iallafall.

Vart även ett par nya skor, en skjorta , en robbie williams cd och lite smink och en fin och stor system kamera.


Har även varit i härnösand i dag på julmiddag, jag är så förbannat trött nu på julmat..det är äckligt.



Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på körslaget .


Pussgobbar.


Av Mikaela Billström - 25 december 2008 16:22


Hejsvejs!


Igår firade vi jul hemma hos Kenny, vi var en massa folk och jätte trevligt hade vi. Fick en hel del julklappar oxå, och det var juh kul ;)

Sen åkte vi hem till Mickes föräldrar och firade med dom, är så skönt när vi har varit med min stora släkt och firat och sedan komma hem till mickes föräldrar där bara dom och Maria är, det är så lugnt och fridfullt  där, man slappnar verkligen av efter allt stök.

Fick bland annat ett fotvårdsätt med en massa filar och apparater,  en nya och sexig morgonrock, presentkort på bista city 2500:-,1500 i kontanter, ett manikyr sätt,en stor miranda nalle, en päls, en stor sminkspegel,shampo och balsam av märke kerastas,bodylotion, en fondur gryta(eller hur det stavas)en filt, och lite annat små tjafs.


Igår kväll mådde jag så jävla illa, det bara slog till..Inge roligt alls:(


Ikväll skulle jag ha gått ut med jag känner mig inge bra alls..Så istället satsade vi på bio, vi ska se "Allt flyter" som har premiär idag.

Hoppas jag inte behöver ställa in det pga av att jag blir sämre bara..


Imorgon ska vi in på stan och köpa nytt kylskåp och kolla lite på kläder och skor. Sen blir det härnösand för att äta julmiddag.


Hoppas att ni har haft en underbar jul kära läsare.


Skriver mer sen.


Pussbyebye.


(lägger upp mina julbilder senare)

Av Mikaela Billström - 22 december 2008 00:09


Kommer nog inte kunna sova en blund i natt , skulle vilja gå ut och gå för att rensa tankarna, men vädret ute hindrar mig.

Det snöar, i vanliga fall skulle jag tycka om det men inte nu..


Känns som att jag har fastnat i en fas, missförstå mig inte jag mår bra och det har inte hänt något men jag är så rädd att livet bara seglar mig förbi och jag hinner inte med. Det kanske bara är så och att man måste acceptera det?


Ingenting känns speciellt bra nu faktiskt..Men vem vet, imorgon kanske solen kommer fram och även jag..i hope so.



Varför är kärleken så jävla svår?



Ska lägga mig ner nu och försöka sova. Bara tankarna släpper taget om min hjärna..och mitt hjärta.


Hoppas ni mår bra.

Av Mikaela Billström - 21 december 2008 15:51

Heey!!!!


Nu ligger jag halvnaken i sängen och tittar på Make me a supermodel.

Rätt bra serie, nästan som topmodel:)


Imorgon ska jag Kenny och farmor in till birsta för att fixa det sista inför julen. Har två julklappar kvar att köpa och lite annat tjafs.


funderar på att gå på bio ikväll, men det finns ingen bra att se.

hittade nån film med Jim carrey som hette Yesman, nån som har sett den?


Jag är så jävla hungrig just nu, har inte ätit sedan klockan  fyra igår eftermiddag. Jag är skum när det gäller mat, när jag är ensam äter jag Aldrig. Alltså det händer inte, och jag är ensam en heeeeldeel.

tycker jag borde rasa i vikt men på något sätt gör jag inte det.

Föra året tappade jag 10kg, och då var jag nöjd:)

Har gått upp nått kg  sedan dess men det är okej. Jag har storlek 38 nu, hade egentligen velat ha 36, men man får juh inte allt man änskar sig :)


Nu ska jag gå till Mats och hjälpa honom med julgrannen.


Trevlig helg babys.

Av Mikaela Billström - 19 december 2008 17:46


Gud var härlig Heidi Klum ser ut i guitar hero reklamen, jag kan se den om och om igen:)Hon är juh dö läcker.

 Hon är som gjorde för att visa underkläder, kolla bara in Viktora sectret´s visningarna.. Om jah nån gång skulle omvända mig själv så skulle hon stå först i kön på min önkselista;)!


idag har jag gått på stan, har köpt en julklänning och ett par nya leggings.

Hämtade även ut förstorningen på Charles som farmor ska få i julklapp, han är så jävla fin på det fotot.Mammas älskling:)


Imorgon ska jag på mediamarket för att kolla in ett nytt kylskåp.


Nu ska jag börja med middagen.


Goodkväll babys.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards