Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Mikaela Billström - 27 maj 2009 22:18

Hejsvejs

Igår efter en dag vid poolen åkte vi in till Side centrum och shopade lite. Micke köpte en till klocka för den första tappade städtanten i golvet, vilket hon inte erkände utan sa att den redan var trasig när hon kom till rummet. Hotellet gav oss i alla fall rätt och vi fick en ny klocka. Hittade också väska och några tröjor.

Idag har vi varit nere på stranden och badat och åkt vattenskoter, Micke fick köra eftersom han aldrig har kört förut. Efter dagen på stranden gick vi upp till hotellet och tog det lugnt.

Kan även berätta för min lilla mamma och syster att vi bor granne med Tony i Andra avenyn J Imorgon ska jag ta mod till mig och fråga efter en autograf och en bild, bara för eran skull ;)


Nu har jag precis smörjt in mig, har fått soleksem lite överallt.  Har köpt en salva som apoteket här sa var bra så vi får hoppas på att dom är borta till imorgon då vi ska vara ute hela dagen.

Imorgon klockan 08:30 ska vi på en båt utflykt till Manavgat.



Nu ska vi titta på film och mysa lite.

Hoppas ni mår bra.

Kram.



PS: Idag när Micke ringde banken så hade pengarna gått in så nu är kredit spärren borta från våran bil. Det känns jävligt skönt..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards