Alla inlägg den 8 juli 2013

.

Av Mikaela Billström - 8 juli 2013 20:44


 

Jag har hjärtat utanpå kroppen    

 


 

        

Av Mikaela Billström - 8 juli 2013 11:02




Vilken tjej skulle tacka nej till denna?

 

3,8 miljoner dollar, eller 24 miljoner kronor, uppskattas den extravaganta juvelväskan vara värd.

Väskan är gjord i 18 karats guld, är beströdd med mer än 4.500 diamanter och det har tagit tusentals timmar att tillverka den.  

Av Mikaela Billström - 8 juli 2013 10:40

 

Svar på några av era frågor



Finns det något billiagre alternativ som är ungefär lika bra som bareminerals?

Svar: Jag fick ett tips om att  Lily Lolo ska vara billigare och dessutom väldigt bra. Jag har dock inte testat det men googla   

 

Vilken är din favoritaffär?

Svar: Helt klart Kicks, jag är guldmedlem och jag köper nästan alla proukter där. Jackie är också en storfavorit som vi tyvärr inte har här i Sundsvall.

 


Vad är ditt dröm resmål?

Bora Bora, helt klart.


Om du fick vad du ville i hela världen vad skulle du då vilja ha?


Beror på hur du menar, men om du inte menar matriela saker så är det såklart fred på jorden, att mina nära och kära mår bra och att Mira får ett långt och lyckligt liv.


Hur mycket tar du för att sätta ca 100 st slingor?

Jag är inte utbildad och jag sätter bara på vänner och då tar jag inte betalt. Men ofta har vänners vänner hört av sig om vill att jag ska sätta och då tar jag emot det jag får, det tar liksom 2-3 timmar så det är ju lite tid att lägga tillsammans med en okänd människa.

 


Vad är det bästa och det värsta du vet?Ge gärna några exempel på varje.

Det bästa jag vet är att resa, umgås med min familj och shoppa.

Det värsta jag vet att människor som inte kan säga TACK, dom som utesluter personer och sedan förväntar sig att man ska kontakta och bjuda med sig dom, människor som utnyttjar för att få det man vill ha - Listan kan göras lång men jag slutar här   

 

 

 

 

 

 

Av Mikaela Billström - 8 juli 2013 10:37

 
         

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards