Alla inlägg den 10 december 2008

Av Mikaela Billström - 10 december 2008 17:44

Fick VG i dom två senaste kurserna:)fast det känns lite surt för om jag hade skrivet lite mer slutsater i mina arbeten så hade jag fått MVG.

Fast jag är supernöjd över att jag lyckades få Vg och speciellt i dom här kurserna som ligger på 200 poäng.


Efter skolan sprang jag ner på stan för att möta upp mamma och kenny.

Vi köpte en del julklappar och så..

Köpte lite hårprodukter och smink till mig själv och jätte heta underkläder:)underkläderna kommer även från HM, inte riktigt min affär men jag kunde inte låta bli, dom bara hängde där och jag kunde inte låta bli.

Efva Attling har även släppt några nya smycken nu, och jag önskar mig allihopa i julklapp;)


Gick in på nagelkliniken  och beställde en ny tid, ville fixa naglarna innan jul egentligen men det var fullbokat..så jag fick nöja mig med en tid i mellandagarna..


Imorgon på morgonen ska jag och min svenskaklass på stadsteatern och göra ett repotage..Så onödigt med jag måste.Känner för en lång sovmorgon.


Frökenfotograf ringde och frågade om hon fick ta några kort på mig och ställa ut på någon mässa, jag sa att det var okej.

Fast de andra korten som hon har lånat ut på mig till andra företag såg ut som hell:)


Ikväll blir det bara soffan och bonde söker fru.


Nu ska jag plinga Maia.


MeloveU.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards