Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Mikaela Billström - 8 juli 2008 00:09

 Hey!

Kan inte sova, är hur pigg som helst med en miljon tankar snurrande i skallen.

 

Micke ligger några cm ifrån mig och sover, han skulle bara vila en halvtimme kl nio..Det vart en lång halvtimme det.

 idag jobbade jag bara till tolv, mamma hämtade upp mig på jobbet sen drog vi ut t birsta, shopade ett linne från gina , ett par örhängen oxå från Gina, skjorta från mq,blommkrukor från ikea, ljuslyktor från Living in sweden och en slingförpackning från HM.


Gjorde några slingor nu ikväll, vart rätt okej. Saknar mitt blonda hår, fast nästan alla jah känner säger att jag ser bättre ut i mörkt.vilket dilema :)


Vi ska nog åka upp t yran och se Kent och winnerbäck i slutet på juli, sen ha vi pratat om Thailand till höst/vintern, vi fick ju massa resecheckar i bröllopspresent så det blir ju lite billiagare ialf:) Thailand är kanske paradiset på jorden, har igentligen bara varit där en gång men det är nått speciellt med det landet, folket, vädret, stränderna, maten Jaah, typ allting ;)

Benny ha lovat att bjuda med sig sara oxå, jag hoppas att han håller det löftet .


Oh föresten, Sandran hade med sig ett ultraljud kort på lillbebisen, hur vacker som helst, han/hon sög på tummen :)

Hon är en väldigt stolt mamma och man ser riktigt hur det sprudlar glädje av henne.


Nu ska jag göra ett försök till att sova.


Nattis 





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards