Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Mikaela Billström - 18 juli 2008 18:29


Fast inte för mig, jag jobbar 20 timmar nu i helgen..

fast på måndag har jag och Majkel semester en hel vecka.

Micke överaskade mig med en weekend i Riga,med spa hotell och en massa shoping, vi åker på måndag :)Du vet precis när jag behöver få göra nått, jag behöver aldrig ens nämna det..Du vet alltid.


Sex and the city boxen rullar här dag och natt, jag kan bara inte låta bli att titta:)Jag bara älskar Samanthas personlighet och sitt öppna sexprat, och carrie för att hon är så naturlig, och alla hennes handväskor gör mig galen.

En skit bra serie helt enkelt, kanske den bästa som någonsin ha gjorts?!


Ikväll blir det väl bara lugna puckar, Tina skulle ha drinkparty men eftersom jag är en gammal kärring som måste jobba så kan jag inte festa..

Det suger, finns inge mysigare än att sitta ute på nån altan på sommarkvällarna med ett glass vin och bara snacka skit.

Vi åker nog på bio eller så hyr vi några filmer och bara kramas :)


Nu kommer micke hem vilken minut som helst, nu ska jag fixa maten.


Adjööö fackers



Maijsan, jag vill träffa dig och snacka skit, Så upptagna kan vi väl inte vara ?

Jag är din nästan hela nästa vecka:)om du kan ?




En bild på min nya förälskelse 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards