Alla inlägg den 9 september 2011

Av Mikaela Billström - 9 september 2011 22:06


Hej mina fina!


Efter en lång och jobbig arbetsvecka så är det äntligen helg. Jag och älsklingen gjorde en god middag och titta på idol och kristallgalan. Nu ska vi strax titta på Jersey shore och äta en god efterrätt. 


Micke knäppte kort på mig och Nellen när vi slumrade till tidigare ikväll. Jag vaknade av blixten från hans iphone. Mammas lillhjärta, hon är knäckt just nu för att Charls springer efter henne och flåsar hela tiden. Vet inte om han känner lite lukt från henne sedan hon löpte eller om han helt enkelt är upp över öronen glad att se henne. Det är skönt att ha honom hemma igen men just nu är han lite jobbig ;).


 

 


Nu ska jag tvätta håret och göra en hårinpackning från Kerastas. I morgon blir det en sväng till Birsta eller eventuellt en sväng till marknaden i Hudik. PÅ kvällen ska jag ha middag hemma för nära och kära. det är surströmming som står på menyn.. Snacka om att ta en kula för laget ;)



Xo

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards