Alla inlägg den 21 september 2011

Av Mikaela Billström - 21 september 2011 13:48


Andreas Larsson kanske någon känner igen från Idol 2008?Han drog sig ur under slut audition för hans nerver inte klarade av pressen. I år gjorde han ett nytt försök och jag blev helt såld när han sjöng "Born this way". Jag hoppades verkligen på att han denna gång skulle lyckas men under solosången hoppade han av.


Det var synd för hans röst berörde verkligen mig.. Och det har nog aldrig hänt mig förut.



Av Mikaela Billström - 21 september 2011 13:31





Ligger nyduschad i soffan och tittar på Efter tio med Malou och Blondinbella. 

BlondinBella berättar om att hon är förföljd av en stalker på internet och i vekliga livet.,

En kvinnlig polis sitter och ska svara på alla hennes frågor men istället går hon som katten kring het gröt. Hon vet inte vad hon ska svara men istället för att vara ärlig och säga att "Nej, vi försöker jobba på detta men i nuläget så vet vi inte vad vi ska göra"

Erkänn era briser istället så kanske ni kommer längre och i slutändan kan hjälpa dessa kvinnor som blir utsatta. Det är vidrigt, tänk er att alltid vara rädd att någon ska försöka tränga sig in i ens lägenhet, få hotbrev och aldrig känna sig trygg.


Ursch, att inte polisen har tagit detta på största allvar är fan helt otroligt.

Nu har dom i alla fall infört en lag om Stalking och andra förföljelsesyndrom så jag hoppas att dom kommer att kunna nyttja denna lag och sätta dit dessa människor.



 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards