Alla inlägg under maj 2012

Av Mikaela Billström - 20 maj 2012 18:19


Louis Vuitton Evidence Millionaire solglasögon


  

 




Dessa vackra bågar håller jag just nu på att buda hem. Jag hoppas bara att ingen idiot kommer och förstör mitt Tradera flyt nu..Då blir jag riktigt jävla PIST!!!:)

Av Mikaela Billström - 19 maj 2012 17:41


Hej mina fina!


Jag och gubben har letat bil aktivt dom senaste dagarna. Vi har provkört hos bilhandlare och letat runt på Blocket.se. Jag vill ha en stadsjeep men Micke är lite mer inne på en nya Volvo. Vi var i Timrå och provkörde en Volvo idag och det var helt okej men vi tyckte att priset var lite att over the top. Bilen var tre år gammal men kostade ändå närmare tvåhundratusen.. Igår var vi på Northcar och kollade på en Jeep Compass, en fin bil men jag har funderingar på att det kanske är lite liten. Jag vill att en Jeep ska vara stor och att man sitter högre upp än andra bilar men jag vet inte om denna var lite låg liksom?!..


Här är Jeepen som jag tittade på -






 










Brorsan ringde imorse och frågade om jag ville köpa en åkgräsklippare av hans granne för en billig peng och det slog vi till på. Fick köpa den för 1500 kr så det känns taget då vi har tittat på gräsklippare för bra mycket mer. Så nu ska jag åka till Västanå och betala den och sedan försöka få hem den till mig. Det som är synd när man har en bil utan dragkrok..Man blir lite låst..


Här kommer lite biler sedan vi var ut och åt i Torsdags. Min mobilkamera är inte den bästa sedan toalettbadet föra veckan..



















    


Nu måste jag rusa men ha en underbar helg nu med era nära och kära.. 


Avslutar med att jag bjuder på en bild på mig själv ifrån Torsdags också ;)..



      

Av Mikaela Billström - 18 maj 2012 10:04

Hej hej..


Sitter på jobbet nu och tar det lite lugnt innan det är dax för att slita igen. Är så himla trött och det var tyngre än vanligt att kliva upp imorse. Jag slutar klockan 17 idag och jag kan inte för allt i världen förstå hur jag ska orka hålla ögonen öppna så länge..


Efter jobbet kanske vi ska åka och provköra en ny bil. Har hittat en fin Jeep här i Sundsvall så jag hoppas att den är nått för oss annars blir det nog en Volvo i allafall..


Nä, Plikten kallar!




 

Av Mikaela Billström - 13 maj 2012 22:13



I dag badade jag min Iphone i toaletten. Väldigt onödigt, jag vet..Men jag måste säga att jag hade änglavakt för mobilen funkar fortfarande..Skapligt i allafall. Nu under kvällen fick jag även tillbaka ljudet och kan ringa med den. Gud vad härligt det är när man blir glad över saker som inte har hänt, som nu te.x




 

Av Mikaela Billström - 13 maj 2012 22:05


Visst är det härligt med ärliga människor?


Jag hoppas att mannen på filmen inte menar allvar.. Haha Hujedamig..




Av Mikaela Billström - 12 maj 2012 18:35



Var den inte denna kvinna som tvingade in sin 5 åriga dotter i solariumet?Vad fan är det för fel på henne?Vem fan lägger sin 5 åriga dotter i ett solarium?!! Stackarn måste ju ha varit livrädd för att bli lik mamma sin..




Alltså, kan man se ut så här och ändå vara funktionell i vårat samhälle?



Det har jag jävligt svårt att tro..



 

Av Mikaela Billström - 11 maj 2012 20:47



Jag och mina små odjur sitter och tittar på Chihuahua klipp på Youtube. Klippet nedan gillar dom mest och dom sitter och vrider på huvudet och gnäller i hopp om att chihuahuan i datorn ska svara..









Mammas små älsklingar ..





   

Av Mikaela Billström - 11 maj 2012 20:33



Jag fick ett jätte fint Thomas Sabo halsband av älsklingen idag. Fick ett med mina (och hans) initialer och en diamant imellan. Jätte fint var det. verkligen.. Han är så himla snäll

, Snuffsen min...




     n  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards