Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Mikaela Billström - 2 mars 2014 18:13




God kväll mina fina!


Min helg har varit lugn och mysig. I Fredags så lunchade jag och Mira som vanligt med Therese och Sofie och deras små troll sedan gick vi en sväng på stan, jag hittade lite små saker men en sak som jag vart nöjd med var en present till Micke. Jag fick en idé när jag var på väg in till stan om att köpåa något till honom och eftersom det var helg så tänkte jag att jag skulle köpa nått gott från bolaget och det slutade med att jag tog en back och bad en kille som jobbade där om hjälp att fylla den med olika ölsorter. Det var öl från Thailand, Tyskland, Belgien, Indien, Danmark, Rysslan, aa u name it. Lite roligt att testa olika öl som man annars aldrig köper och Micke blev jätte glad och överaskad.

 

Lite bilder från helgen




I veckan tog Mira sin första guldmedalj på dagis och här visar hon stolt upp den fär farmor och farfar. Hon är så mallig över den.


 


Mirahärmapa


 


Denna vidriga och stora spindel hittade vi i trappen


   

Mira busar på Waynes



Mira och Thilde 


 


Världens finaste William och Therese


 


Mysfika


 


Bira bira bira..


       


Trött med glad tjej



Undra vem som tyckte det var roligast?


 


Glad tjej som älskar drakborgen


 


1,2 ooooch 3


 


Full fart i storbarns fortet


   

Säkrare och roligare i babyhagen




Yeaaaay


 
 


Haha titta Miras ansiktsuttryck


 


Ajj, vad jag älskar dig!!


 


Bus med pappa är det bästa som finns



   

Mamma gör så gott hon kan för att hinna med..





En lugn stund i bollhavet

 

 

   


  


 

Mira har nu lärt sig att borsta tänderna själv och med pallen som vi köpte på IKEA så når hon själv upp och kan sätta på vattnet när hon behöver tvätta händerna och när hon ska borsta tänderna.


  

Idag så gjorde jag klar Miras outfit till prinsessans dag som är på tisdag. Hon kommer att vara den vackraste prinsessan på denna planet.





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards