Alla inlägg under december 2008

Av Mikaela Billström - 8 december 2008 20:13

hejsvajs!


Sitter och kollar på en dokumentär på 5:an, helt jävla otroligt.

En tjej som kanske är 50cm lång och ungefär lika bred, som även har fött ett fullt friskt barn?!hur går det ihop?Ungen måste juh  tränga ut hennes organ på något sätt?barnet är ungefär lika stor som henne själv.


Idag har jag vart in på skolan och pluggat. Imorgon börjar jag med medicinskgrundkurs. Har besällt boken men det kommer inte förnst på torsdag..Jag får klara mig utan:)..

  

ska ha samtal med min mentor på onsdag då jag ska få veta vad jag har fått för betyg på omsorgskursen, jag hoppas på VG..:)


Ne, nu ska jag fortsätta kolla på dokumentären.


Buytheway, läste Natascha Peyres blogg nyss och hon rekomenderade att använda sperma i ansiktet för att få den perfekta matta locken.

Vem vet, det  kanske skulle fungera även på mig, någon som har lite över ?



Maijsan, varför svarar du inte på sms:en?



Av Mikaela Billström - 7 december 2008 21:00

haha, ja vad ska man säga?!

 Vi hade iallafall jätte trevlig i hassela,även fast en del saker gick lite snett :)


Kom precis hem från bion, såg" vi hade iallafall tur med vädret-igen".

Den var helt okej.


Nu ska jag finputsa det sista på hemtentan, imorgon ska den vara inlämnad.

Önska mig lycka till:)

 
Av Mikaela Billström - 6 december 2008 16:57



Väntar på att Syrran, fredde och freddes kompis ska komma med pizza sen så ska vi börja förgrunda. Tina ska oxå komma.


det blev Hassela , för hela slanten. Yees.


Jag komnyss hem från birsta, ha köpt julklappar med mormor, Typiskt bara att tanten slarvade bort plånboken med alla julklappspengar i.

Han som hittade plånboken fick juh sig en rejäl julklapp iallafall.

Hoppas han är tacksam.


Jag köpte en liten klänning som jag tänkte ha på mig ikväll.



Ne, nu ska jag hoppas in i duschen.


trevlig helg.-

Av Mikaela Billström - 5 december 2008 20:16

Hejsvejs!


Idag har jag varit ledig, har varit och hälsat på mormor och vart in på stan en sväng. Köpt en stor fuskpäls på olssons tyger. Och hör och häpna:jag ska sy en pälshalsduk. Oyees, snygg kommer den även att bli.:)


Charles ligger och sover på min arm just nu så det går inte så bra att skriva.

Har inte hjärta att väcka honom heller:)


Imorgon är det lördag, måste göra mig en rejäl funderare på om jag ska åka till hassela eller ej.


Nu är det tillbaka till Idol. Och jag hoppas Robin går till final..tillsammans med kevin.,"idol-tönten har talat"


Byelovers.


M

Av Mikaela Billström - 4 december 2008 17:22

 

Om jag skulle kunna så skulle jag skicka 100 röda rosor till dig idag, direkt till himlen.


Fast det går juh inte.


Istället tänder vi ett ljus hos dig och hoppas att du har det bra..vart du än är.


Nathalies stipendium delas ut ikväll på opalen, på hennes 22 födelsedag.


:,(







Av Mikaela Billström - 4 december 2008 17:08

Ohh, Jag har pluggat så mycket dom senaste dagarna så min hjärna känns som gele.


Kom nyss hem från jobbet, jag har jobbat fem timmar för kristina som skulle på kurs. Killen som hade hemmadag idag åkte hem till sina föräldrar så jag var helt ensam fram till fyra så jag somnade i soffan, var helt slut.


Igår var jag på stan och köpte lite nya gardiner och dukar, Jultemat passar inte in i våran still här hemma. Det ser verkligen konstigt ut.

Men det får se konstigt ut, för jag vill ha julsjärnor, tomtar och glitter:)


Fredde ringde igår och frågade om vi skulle med på Björn Rosenström på lördag, han spelar i Hassela. Kan juh blir roligt men vi får se.

Har varit och kollat på honom nu tre år i rad, har en massa roliga minnen.

Inte för att Björn är någon rockstar precis,men det brukar vara bra drag iallafall.


Den som lever får se.


Ska bli bättre på att uppdatera nu.


Åter till Hemtentan.


Goodkväll.


Av Mikaela Billström - 2 december 2008 15:03


..och sjuk:(


Jag har inte gjort nånting idag:(Bara varit ut med Charles och suttit framför datorn och beställt grejer, blandannat en ny Bok som heter medicinskGrundkurs som jag måste ha till skolan. Det roliga är juh att bokjävlen kostar mig 700kr.Sen har jag besällt lite hår och några filmer.


Jag ligger och svettas i soffan samtidigt som jag tittar på melroseplace och laddar hem några filmer från piratebay.. Livet är tråkigt idag och jag känner mig så jävla ofräsch.. Jag måse ta en dusch men nånting hindrar mig.


Har en hemtenta som ska vara klar på torsdag, ska göra en fallbeskrivning utifrån olika sjukdomar. Har ingen motivation men den kommer nog att gå bra ialf. Det kan juh inte vara så jävla svårt.


Ne, nu ska jag dra in mig i duschen och sen blir det topmodel.


Ha en bra dag



Av Mikaela Billström - 1 december 2008 15:00

Idag har jag varit ledig från skolan för att "skola" in mormor på Tingsta gården..Tror det kommer att gå bra med tiden, hon är väl inte topp nöjd över att bo där. Ska tillbaka dit ikväll med lite grejer sen är allt färdigt:)

Så skönt..Slippa oroa sig hela tiden.


Är lite små hängig idag, trött som en tant och magen värker:(

Bhuu var trist.


Loggade precis in på Facebook   där jag hade fått en vänförfrågan av Rickard Kårstöm,Helt otroligt:)

Vi var bästisar och grannar när vi gick i småskolan sen bara försvann han..

Och nu har jag fått kontakt med honom igen, hur kul är inte det?:)


Nu ringde sara, ska springa ut och möta henne.


Maijsan-Vi ska göra det imorgon istället.Hör av mig till dig senare idag.



Adjöö.:)


M

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards