Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Mikaela Billström - 25 augusti 2008 14:51

Idag har jag legat hemma med mens värk hela jävla dagen.

Jag orkade inte gå på skolan med denna satans skit värk, det är så orättvist, vrför får bara en del kvinnor denna värk?en del känner ingenting medans för mig är det rena förvärkarna.Inte för att jag vet hur det känns men det var doktorn som sa det "Du kommer att få det lätt som första föderska"O tack, det hjälper mig så otroligt mycket en gång i månaden. Gaah.


Igår grät jag, min älsklings groda dog.

han hade simmat upp i pumpen på något konstigt sätt, det var inte så mycket kvar av honom. majkel fixade ut hans kropp ur pumpen och spolade ner honom. Själv satt jag i soffan och bölade,bigtime.

Jag tyckte det var så jävla sorgligt plus att alla hormoner hoppade upp och ner pga av mensen.


jaah, det e inte lätt att vara kvinna alla gånger.


Jag skulle in t stan och köpa present t Majkel idag, men nu vet jag inte om orken finns, vi får se.


men vi kan höras mera sedan.


Adjö 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards