Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Mikaela Billström - 18 augusti 2008 16:24


Hey!

  

För ca en timma sedan såg jag att raymond hade kommit in till rubins akvarium, och där dår han inte vara pga av att han bara biter rubin i fötterna.

Jag skulle fixa glaset imellan så att dom inte kunde komma in till varandra , då såg jag inte att raymond var mitt imellan glasskivorna så han blev klämd.

Han ligger och flyter omkring i akvariumet nu, han har faktiskt rört på sig

litelite gran, men det är någ bara spasmier. 

Jag hoppas  han överlever detta, men jag tvivlar.

 

Imorse vaknade jga av att jobbet hade telefon terror, jag svarade inte.

jag är ledig idag innan jag börjar plugga imorgon , jag ville bara ha en lugn dag idag och tvätta, städa lite och gosa me Challen.


Majkel jobbar tilll 18:00 ikväll så jag ska väl fixa nån god middag tills dess.


Sen är jag så frustrerad på en människa, jag har aldrig tyckt om henne men har fått haft henne i min närvaro i en massa år.

Jag har tänkt på henne hela dagen och jag blir mer och mer arg.

Hon har snackat så hemskt mycket skit bara, tex att jag har fyllekört (då det var hon själv som tappade körkoret för fyllekörning)hon gick omkring på sitt dåvarande jobb och berättade om att jag hade kört på fyllan.och det hade jag absolut inte gjort,Hon försökte ställa sig in hos min mamma och det enda hon gjorde var att snacka skit om mig, hon försökte alltså tillomed vända min egna mamma imot mig , vilket hon inte lyckades med men att man ens försöker med nått sånt?det är juh sjukt.

det enda hon berättade för mig på mitt egna bröllop vara att "att du kunde gifta dig före mig?det är juh sjukt" och att "Herregud, att man kunde tro att DU skulle vara här före mig, det är juh en på miljonen" hon skrev detta tillmoed i våran gästbok. Träffade hgenne på selånger nu oxå och det första hon typ sa var "ja herregud, det syns juh så väl att du har hårförlängning"Det här är bara en bråkdel av allt hon har sagt och gjort, jag minns inte allt.

Och enda beter hon sig som att vi skulle vara vänner, hallå?vakna,. 


Jag hoppas att du läser  detta och förstår hur du beter dig, och att folk pratar om dig, du kan inte öppna munnen utan att du måste snacka skit om nån. Allt det du säger kommer  juh fram till folk, förstår du inte det ?



nu ska jag gå ner och möta anette, hon ska låna min nya resväska för hon och maria ska t mallis imorgon,.


Vi ses.

kiss 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards