Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Mikaela Billström - 20 augusti 2008 19:33

heey !


Nu har vi kommit igång med skolan och jag trivs som fisken i vattnet:)

Jag kom i samma klass som sanna och sari så det känns härligt att man känner någon. Igår efter uppropet så började jag må tok illa, jag skulle möta majkel på stan för han skulle bjuda mig på lunch och helt plötsligt började jag tok spy, det var inte precis bara  en droppe utan det bara flödade..

fyfaan kerstin.

fast det gick över till kvällen så det var juh bra de.


nu sitter jag i soffan och små sneglar på "du blir vad du äter" Maajel har åkt iväg för att handla middag, fick föresten en jätte fin blomma utav han idag, med typ hallon på :)urgullig.


nu ska jag tvätta min svettiga kropp.


Crystal. 






till dig som undrade om håret:  Just nu har jag satt dit det själv med en kreatinvax tång, håret kommer från rapunzel, jag kan gott rekomendera den sidan för dig, håret är sjukt bra. fast på bilden som du såg  på mig var det en frissa som hade gjort det, det ser likadant ut om man sätter dit det själv ,(om man kan) och det ÄR mycket billigare.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards