Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Mikaela Billström - 6 mars 2012 12:40


Hola, como te llamas?


Själv mår jag bra. Ligger hemma i soffan tillsammans med pluttisarna och tittar på säsong 4 av Sex and the city. Bästa säsongen enligt mig.. Ska strax göra mig redo för att åka och jobba. Har en fin pass idag - 1400-1900 så jag ska inte klaga..


Detta underbara vårväder fick jag att tänka på hur oförskämd jag är, Jag fick en sprillans och ursnygg Burberry för en månad sedan och jag har inte ens tagit bort prislappen. Hmm.. Inte bara oförskämd mot honom som köpte den utan även för denna underbara väska som gör sig mycket bättre på min axel en dag som denna istället för att hänga upp på övervåningen i min walk in..Känns inte så aktuellt att ha den på jobbet direkt även fast jag idag använder min bruna marc jacobs så känns det mer neutral även fast den också är alldeles för fin för att bäras på jobbet. Om M får ledigt till helgen kanske vi ska unna oss en spontan Sthlms resa. Vi är värda det nu av lite personliga anledningar.. Hoppas på att vi kan åka denna helg annars får vi fara nån helg framöver.. Då är det ett givande tillfälle att ta ut min nyaste väska på en jungfru färd..









Nu måste jag hopp ain i duschen om jag ska hinna.


xo


      














Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards