Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Mikaela Billström - 22 mars 2012 17:32


 



Jag tycker jätte mycket om Camilla och har följt hennes blogg innan hon gick in i Big brother huset  och när hon var med i serien Stockholms natt. Jag tycker att hon är en tuff och driven tjej och jag hoppas att det är hon som kommer ut som en vinnare .


I alla fulla fall - Nu till saken -



Jag såg precis något mycket märkligt. Vad har hänt med hennes bröst?Hon har ju inga bröstvårtor?Kan det ha blivet något fel när hon opererade brösten?Hon kanske skulle fixa bröstvårtorna också blev det något fel så hon fick ta bort dom?!


Jag vet inte men jag kan inte riktigt släppa det heller.


 

Av Mikaela Billström - 22 mars 2012 17:09


Jag är inget stort fan av Bigbrother med jag brukar gå in på Bigbrother.se och uppdatera mig lite när jag har tråkigt och det var precis det som jag gjorde idag under förmiddagen. Alltså, Sipan Cakir verkar ju ha stora problem med sig själv. Vem beter sig som han gör?speciellt med en kamera riktad mot sig 24/7?


Det han sa till Amandus var att gå över gränsen. Sipan är bara en stor homofob med en otroligt dålig uppfostran. Hur kunde ens Big brother ta in honom med hans bakgrund?



2005- Döms för misshandel till vård inom socialtjänsten

2006- Döms för narkotika brott till dagsböter

2008- Döms för narkotika brott till skyddstillsyn

2009-döms för nakotikabrott till böter

2010- döms för narkotikabrott till böter.



 










Skönt att bigbrother tog sitt ansvar och kastade ut Sipan idag.. .



BRAVOOO!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards