Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Mikaela Billström - 10 mars 2012 15:10

Hej mina fina!


Sitter just nu på mitt hotell rum och väntar på att Micke ska komma upp med räkmackor. Vi har varit en sväng på stan och shopat lite. Än så länge har det bara varit lite små grejer men vi tänkte åka ut på Kista gallerian imorgon och kolla lite där. Har liksom inte hittat nått som jag vekligen vill ha, förutom då en Mcqueen scharf men 3200kr tyckte jag var lite väl saftigt så det får vara. Vart sugen på en liten aftonväska ifrån Mullberry men jag lägger den bak i mitt arkiv och tar en funderare på den. Inga förhastade slutsatser när det gäller något så viktigt som väskor.


Ikväll ska vi till Globen och titta på Melodifestivalen. haha, vilka Svenssons man är. Men helt seriöst så tycker jag att det ska bli roligt. Jag är ju en nörd så det är ju klart rätt forum för mig. Micke säger också att det ska bli roligt men jag vet inte om han menar det.. Det var svårt att få tag på biljetter för dom flesta biljetterna gick på 1500 kr styck och då var det usla platser men till slut fick vi tag på biljetter som kostade 900 kr styck så vi sparade ju en 1200 kr ialf..


Chanel står bredvid mig och gnäller så jag ska ge henne lite uppmärksamhet sedan efter maten ska vi ta en promenad i Humlegården innan det är dax för oss att bege oss mot Globen.






 


Vårat fina rum..Hade gärnat stanna här några dygn till..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards