Alla inlägg den 8 april 2012

Av Mikaela Billström - 8 april 2012 14:16






Ligger i soffan och äter chips och kollar på SATC. Mitt huvud värker, känns nästan som att jag vore bakfull men så är ju inte fallet. Skönt att bara ha en degdag, ska nog som pricken över I;et köpa en en tjockis pizza. Micke har somnat bredvid mig, han sa att han hade sovit dåligt i natt. Kanske är han trött på mitt gnäll men som den fina man han är så håller han det inom sig och istället ler han åt mig och frågar om jag behöver något. Men nu ska han få lite vila..Tills han vaknar ;)..


I love U Snuffsen.. 






 

Av Mikaela Billström - 8 april 2012 14:02


En kvinnas drömväska är nog en Hermes Birkin men 99,5 % av dessa kvinnor kommer aldrig ha råd att skaffa en sån väska eftersom dom kostar en förmögenhet. För ca 300.000kr kan du få en enkel modell och det är ju inte något som man hostar upp på en kafferast därför blev jag lite förvånad när jag idag gick in på Fröken Nataschas blogg och såg att hon i förbi farten hade slängt upp ett foto där hon står och posar i sin nya Birkin. Och inte vilken Birkin som helst utan en crocodil Birkin. Birkins Rolls-royce.. 




Dom som vi kan se bära denna väska är te.x Victoria Beckham som är kanske världens största modeikon. Till och med Eva Langoria har en replikan av denna väska och det säger ju allt. Jag tycker det är väldigt konstigt att Natascha som jobbar som anställd på ett smyckesföretag (har jag nu för mig) med en vanlig Svensson lön ska ha råd att köpa denna väska när hon dessutom badar i andra märkesstuffs. 



 



 




Jag vill inte spä på hennes eskort- och sällskaps dam rykte nu men hon måste ju förstå hur det ser ut när hon slänger upp såna bilder?Vad får hon dessa fina ting ifrån?




Kanske är jag bara avundsjuk för jag själv skulle förmodligen kunna döda för denna väska medans hon vissar upp den som om det vore en ica kasse:) Men har Natascha ett gott samvete så är ju ingen skada skedd..


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards