Alla inlägg den 2 november 2013

Av Mikaela Billström - 2 november 2013 23:35

Jag tycker att det är ironi att ha med Ken Ring i Så mycket bättre. Jag undrar hur dom ska censurera hans texter när det väl kommer till hans kväll, för visst borde det bli lite konstigt när Lill Lindfors ska sjunga att dom ska storma slottet och våldta Madeleine? Eller när Ulf Dageby ska sjunga om gräs och horor. Ska det bli ett piiiiiiiiiiiiiiiip varje gång han sjunger något olämpligt?

 

Varför ska vi ge Ring så mycket uppmärksamhet?Om man offentligt uppmanar till våldtäkt på prinsessan Madeleine så är man en obehaglig människa. Punkt slut. 

 

 

   

Av Mikaela Billström - 2 november 2013 10:02

     

Av Mikaela Billström - 2 november 2013 09:42

God morgon!


Allt gick bra igår och vi hade jätte roligt, det var mycket folk och allt flöt på bra. Make up artisten från Belle visage var grym på att sminka, jag kommer garanterat gå till henne igen när jag behöver en bra make. Nu måste jag fixa iordning mig sedan ska jag åka till affären och köpa mat tills ikväll och även frukost som jag tänkte överaska Micke med som fortfarande sover. Vid 12-13 ska vi åka och tända ljus och lyssna på kören som sjunger i kapellet.

 

Ha en fin halloween nu raringar.




             
 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards