Alla inlägg den 8 november 2013

Av Mikaela Billström - 8 november 2013 19:25

Godkväll mina fina!


Jag ligger nu i soffan med ett glas vin och tittar på Vanderpumps rules medans Micke lagar middag. Vi ska tända ljus, äta god mat och titta på Idol ikväll, myspys på högsta nivå. Idag har jag och Miris varit på stan och träffat Sandra för lite skitsnack och fika, alltid lika roligt att träffa henne.


Idag när jag kom hem från stan hade hjärtat köpt blommor till mig. Behöver jag säga att jag förmodligen har världens bästa, finaste, smartaste, vackraste kille på denna jord. Det är en enorm trygghet att ha någon som man vet kan lita på till 100 % och som alltid finns vid sin sida. Jag önskar att alla någon gång i livet träffar sin klippa för jag vet att jag har träffat min.

 


 


Min man


 

Min Fredagsbukett



Två fina dockor




Mira njuter framför Babblarna med värdlens bästa pappa


 


Mira har lärt sig spela ett spel på paddan


 

  Frukost med mamma och mormor på sjukhuset imorse. Mira fick ett rejält blåmärke i pannan i Måndags när hon ramlade på Mickes jobb men nu har det äntligen börjat att blekna.


Av Mikaela Billström - 8 november 2013 10:08

Godmorgon!

Jag och Mira har följt med mamma till sjukhuset, just nu sitter vi på röntgen och Mira sitter på golvet och leker men bilnycklarna. Jag hoppas att det går bra nu, är lite nervös faktiskt ?.

Sandra frågade om vi ville luncha med henne idag och det ville vi såklart. Åker nog hem imellan så Mira hinner sova lite.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards