Alla inlägg den 17 november 2013

Av Mikaela Billström - 17 november 2013 12:48

Tror det eller ej men jag är ingenting för nätshopping. Jag kan inte minnas när jag senast hämtade ut något paket på posten (Om man nu bortser från Mickes Tradera inköp) men jag har aldrig känt något behov av att sitta framför en dataskärm och klicka hem saker som jag inte ens har sett i verkligheten men idag kände jag att jag måste ha ett par nya byxor och nytt smink. Jag loggade in på Lyko (heter det så?) och beställde hem bareminerals produkter eftersom jag nu har helt slut på dom. jag har under den senaste tiden använt något skit från Loreal vilket gör min hy glansig och allmänt osmaklig. Jag har testat så många olika produkter men jag måste säga att Bareminerals är det bästa som jag har testat för min hy. Jag har problemhy men jag upplever att min hy blir mycket bättre sedan jag började använde deras produkter. Jag köpte även ett par byxor från Gina tricot som jag har funderat på att köpa ett tag, dom är enkla svarta med blixtlås på smalbenet.

 

Nu ska vi åka och hämta hem musslan som har sovit över hos farmor och farfar. Sedan ska vi bara ta det lugnt, vi kanske går förbi Sofie och Daniel och fikar med dom om dom är hemma.

 

 


   

Av Mikaela Billström - 17 november 2013 01:57

God natt på er!


Just nu ligger jag i sängen och tittar på svenska serier och hör hur blåsten grepar tag om hela huset, det låter helt seriöst som om huset lättar från marken. Hoppas det lägger sig snart och att vi får lika fint väder imorgon som vi hade det idag. Vi har haft en lugn och skön dag idag, på förmiddagen åkte vi förbi Bunsta där syrran och några fler grillade och hade det mysigt sedan lämnade vi Mira hos farmor och farfar för att jag och Micke skulle följa med mamma och pappa på Timrå matchen. Pappas jobb har en louge där så vi åt och drack gott och hör och häpna - Timrå vann med 6-0, måste ha varit för att jag var där och heja. Bombsäker på det.

 

 

                   
               

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards