Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Mikaela Billström - 4 augusti 2013 19:20

 

 

 

En kvinnas rätt till väskor. Jag har beslutångest. Jag älskar denna väska men sen jag blev mamma så har jag fan blivet snål mot mig själv. En instinkt kanske? En moderskänsla som alltid sätter barnet före. Men jag tror på att man måste få skämma bort sig sig själv ibland och efter detta år så tycker jag att jag är värd en ny väska. En diamant till skattkammaren. Men vi får se.. Handen på hjärtat så har jag väskor så jag kan hålla hela Sundsvall under armarna men det är ju mina baby´s och jag älskar ju dom.

 

 

 

 

 

 

.

Av Mikaela Billström - 4 augusti 2013 19:05


Den vackraste stunden i livet...

   



var den när du kom..  




Av Mikaela Billström - 4 augusti 2013 17:55

Vilket otroligt väder vi har. Vi tog en cykeltur runt Njurunda/kvissleby med stopp vid Ljungan så Mira fick bada lite, hon älskar verkligen att bada. Ikväll ska vi grilla lite hamburgare och bara mysa på hemma och imorgon bitte åker vi till Gävle, vi har bokat en natt på hotell där så det blir väl en sväng på Furuvik och lite shopping (så mycket shopping det nu kan bli i Gävle). 

 


       

Av Mikaela Billström - 4 augusti 2013 02:16


En del val är man tvungen att göra även om man vill det eller ej men hur vet man att man har valt rätt? När man har bestämt sig så är det så lätt att titta tillbaka och frågasätta sig själv. Jag är väldigt hård mot mig själv, jag plågar mig själv med tankar som varken gör ut eller in nu. Dom finns där och pikar på uppmärksamhet. 


Varför är jag så hård mot mig själv?

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards