Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Mikaela Billström - 26 augusti 2013 12:09

God förmiddag!


Tjejerna gjorde ett kanonjobb igår på Ånäscupen. Vi är ett nystartat lag och dom flesta är ett år yngre än dom vi möte så vi hade tufft motstånd men dom kämpade på. Idag har Micke tagit en pappadag så vi ska hitta på något nu när Mira har vaknat, vi tänkte åka på Himlabadet men eftersom hon är förkyld så går ju inte det. Blir kanske en cykeltur eller nått. Mamma blev dålig igår så hon är inlagd på sjukhuset men som det ser ut så får hon komma hem idag, stackarn. 


Man känner att Hösten har kommit så i Lördags var vi och köpte Höstkläder både till mig och Mira.Att en sån liten dam kan ha en sådan stor garderob? Jag har sorterat ut allt som hon har vuxit ur och lagt det i en låda, känslosam som jag är så fick jag en tår i ögat. Speciellt när jag skulle lägga ner hennes mönstrade Jerseybody som hon fick av faster Maria när hon var drygt 2månader, den har hon haft väldigt mycket.


Måste fixa mig lite nu men vi hörs lite senare.




Mira får vara med som maskot. Det tyckte hon var väldigt roligt.


 


Köpte lite smink i helgen, bla denna mascara från Maybelline. Någon som har testat?Den ska tydligen vara väldigt bra  Återkommer med denna.


 


Jag och hjärtat hade myskväll i Lördags.


 


Njurundas tjejer är dom bästa.


     



Lunchar med mormor och morfar på Kina. Rekomenderar er att försöka hoppa över riset till små bebisar. Mira hade ris överallt och riset fastnade över hela henne klänning, i hennes hår och soffan.


 


Mammas docka är förkyld.


 


Crazydaddy och musslan


 


Hjärtat utanpå kroppen.


 


Den andra mannen i mitt liv.


 


Fokus nu tjejer.


   

Taktiksnack och pepp


                  


NIK   

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards