Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Mikaela Billström - 2 januari 2009 16:57

Tjing!


Min mage värker, fick åka hem från stan för jag stog inte ut med värken.

Ligger i sängen nu och tittar på topmodel och äter godis.

Ikväll ska jag bara vila och ta det lugnt, känns som att jag inte ha orken till någonting längre..tragiskt men sant.


Trygghansa tyckte att min ersättning var jätte hög,  och att jag skulle känna mig nöjd. Jag förstår inte, snälla förklara detta för mig för jag förstår verkligen inte. Vad ska man med en försäkring till?

Man ska tydligen känns sig så trygg med ett stort och bra försäkringsbolag i ryggen och man betalar in en massa pengar, men när det väl händer mig någonting så  får man detta bemötande. Dom sa  till mig idag att dom måste bedöma alla lika, det betydder att om en 80årig tant hade mitt ärr så skulle hon få samma ersättning. dom skiter i att jag är 23 år och har förhoppningsvis hela livet framför mig. Om jag tex skulle ha haft en karriär som model så tar dom ingen hänsyn till det även fast det med all säkerhet hade förstört mycket för mig. Det här ärret kommer att följa mig hela jävla livet, hur kommer det att bli om ca 20 år och brösten har ändrat sin form och börjat hänga?eller när man får barn?om man nu kommer att få det.


Det känns bara så jävla..dåligt?!


Gick in på Face sthlm och tröst shopade lite smink, även fast det förmodligen vart lite för dyrt så var det värt det..flera gånger om.



buy the way,Tolvslaget spenderade jag på toaletten med en sjuk pojkvän som kräktes på, mindre roligt men vad gör man..


eh, back to Tayra Banks.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards