Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Mikaela Billström - 21 januari 2009 21:13

Här sitter jag, hemma ensam och kollar på made in sweden.

Idag har jag varit på en föreläsning om diabetes och det känns skönt att jag redan kan ganska mycket om den sjukdomen. Efter skolan så skulle jag egentligen hämta upp Maijsan för att sedan åka ensväng på birsta och köpa begravnings kläder. Men tiden gick inte ihop så jag fick skynda mig ner på stan och ta det första bästa jag hittade. Vart iallafall en svart, knälång klänning. Jätte fin var den!

När jag kom hem kom Micke och Tina hit och gav mig en present i form av ett fotografi på mig och Tova som togs för ungefär 2-3 år sedan. Min första kommentar var :fan vad tjock jag ser ut:). Men kortet var jätte gulligt och jag ska sätta upp det i sovrummet.


Pratade precis med Therese och hon hade kört fast lite i studierna, så jag ska hjälpa henne med det på fredag så det blir nog någon lunch eller nått sånt.b Det är såå Kul att hon ochså har börjar plugga:)


Ikväll ska jag locka håret så jag är färdig till begravningen imorgon, det är nog ingen ide att sminka sig för det kommer nog bara att rinna ut.:)


Hoppas ni mår bra.


Gooodkväll

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards