Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Mikaela Billström - 26 januari 2009 17:19

hejsvejs!


Idag mår jag bättre, ska på vårdcentralen nu i veckan och ta blodprov.

Känns inge bra alls, är rädd för att det ska vara nått allvaligt..

Alla mina tankar ha kretsat runt omkring det här nu några dagar så det blev skönt att få åka in på skolan och träffa vänner och tänka på något helt annat.

Efter skolan skyndade jag mig hem för att möta upp Therese som skulle komma hit och plugga lite, men hon skulle till Anna innan och klippa och färga håret och det drog ut på tiden så vi ska ta det imorgon istället.

Jag är juh ledig så vi ska träffas inne i stan.


På psykologin idag så fick jag i uppgift att ha en lektion där jag ska fördjupa mig i  något, jag valde bröstcancer.

Ska berätta lite om hur man klarar krisen, hur man lever med sjukdomen och hur man tar det psykiskt helt enkelt. Ska inte berätta någonting om själva sjukdomen typ cellerna och sånt, utan bara det som drabbar en psykiskt. Det blir ett MVG arbete och jag hoppas hon blir nöjd med hur jag har valt att lägga upp det..:)


Ska strax börja med maten, fick föresten tidningen idag och jag var med igen, jag är värsta kändisen nu;)folk måste juh bli hårt less på att se mitt face all the time..


En rolig sak som ska hända är att vi ska in på resesäljarna imorgon och boka en kommande resa, det ska bli så jäkla skönt.



Ne, nu måste jag avsluta.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards