Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Mikaela Billström - 4 januari 2009 21:31

Hejbabys!


Sov till klockan tre idag, så jävla skönt.

Sedan åkte jag och gubben in till birsta för att söndags mysa lite, köpte mysbyxor och några filmer. Ska beställa lite mer hår nu oxå, har just nu bara 40 slingor i och det har räckt väldigt bra för mig eftersom mitt egna hår är så jäkla tjockt men nu vill jag exprimentera lite men tjockleken.

Ska prova med 50-60 slingor nu istället för 40.

Ska beställa hår till Tina ochså, även hon har fastnat i hårträsket.;)


Just nu har snuffsen åkt till statoil för att köpa nått gott till våran myskväll.

Vi ska fortsätta kolla på en box vi köpte igår.


Vi ska ta en ny weekend snart ochså, tror att det blir sthlm eller göteborg. Så jävla mysigt att bara åka iväg 2-3 dagar och bara köpa en massa kläder, mysa på hotellet och äta en massa god mat..Mmm i just love it.


Vi har pratat om att ta Thailand nu till våren, typ i mars eller i början på april. Vill så gärna åka tillbaka till Thailand och nu har jag äntligen övertalat Gubben. Han är mer åt egypten hållet , men vi var i egypten för typ 1 år sedan då är det väl roligt att åka på något nytt ställe där ingen av oss har varit?!Typ  nån mysig liten Ö i thailand:)..Perfekt.


 ska ladda upp lite nya bilder från jul och nyår oxå, men jag är lite lat.



 Godkväll



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards