Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Mikaela Billström - 2 augusti 2009 19:04



Nu sitter jag på jobbet och slöar. Ringer Micke ett stup i kvarten om olika saker som han måste packa ner. Det är jävligt svårt att be någon annan att packa åt än. men det får gå, glömer jag något får jag köpa nytt, så enkelt är det!


i fredag var jag och gubben och såg Sommar med göran och den var faktiskt väldigt rolig. men så brukart det ju vara med filmer som ha fått dåliga recentioner. Vi gick även på bio igår oxå och såg Year one som oxå var rätt kul. Jack black är förmodligen den roligaste skådisen som finns, vilken jävla karisma karln har.


Imorgon när jag har slutat jobba bär det direkt av till sthlm. ska kolla på en ny väska som jag har trånat efter länge. Ska även köpa ett par nya skor, det är jävligt svårt att hitta ett par schysst skor med rätt klack som inte gör att jag blir för lång. det är okej om den är 5 cm men inte längre. Jag vägrar bli över 1.80 det svider i hjärtat när jag hittar dom perfekta klackisarna med dom alldeles för höga klackarna. Gynning har alltid skyhöga klackar även fast hon är lika lång som mig, och hon gör sig jävligt snygg i dem. Men jag är för feg.Jag har nog fortfarande kvar min längdkomplex sedan jag var liten, då jag alltid gick med böjda knän så jag skulle se kortare ut som mina vänner.

Missförstå mig inte, jag vill inte på något sätt vara kort men det skulle inte skada att vara 1.70 istället för 1.76


Vilket dilema?


Nu ska jag tvätta håret och göra en härlig inpackning.


Hoppas att ni mår bra.



M


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards