Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Mikaela Billström - 21 augusti 2009 17:04

Tjingeling!


Imorse åkte jag in på skolan för att möta upp Eva och Sari. Vi har ett grupparbete om alzeimers som vi ska redovisa på måndag morgon.

Ska jag vara ärlig så lägger jag inte ner en sekund mer än nödvändigt på grupparbetet utan lägger all energi och ork på mina egna uppgifter.

Blir grymt besviken om jag får sämra betyg än vg..Så denna lediga helg är det geriatrik som gäller.



Emelite messade om att hon hade lagt undan en skit snygg jacka på HM i hennes namn men eftersom hon redan har köpt den jackan så fick jag ta den.

Den hon la undan är det strl 36 på och jag vill helst ha strl 38..

Jackan är slutsåld överallt och är jävligt svår att få tag i så jag vet inte riktigt hur jag ska göra..vilket dilema:)


Nu ska jag hämta tvätten i tvättstugan och ringa Micke. Såg på Cdon att dom hade släppt en cd box som jag vill ha så jag ringde och la undan den på Hemmakväll inne i stan så Micke får plocka upp den när han slutar.




Trevlig helg.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards