Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Mikaela Billström - 3 augusti 2009 21:38

Vilken start på den här semestern alltså. Det första som händer är att jag lägger min nya mobil på biltaket under tiden jag packade in alla väskor i bilen. Sedan hoppade vi in och körde. Men mobilen på taket.såklart

När jag stog på statoil dingersjö 10 minuter senare och valde vilka ljudböcker jag skulle köpa frös jag plötsligt till is. FAAAN, mobiljäveln.

Vi kastade in oss i bilen och åkte hem igen. Efter ca 15 min letade så hittade jag mobilen liggande på e4:an och tro det eller ej - Den var inte trasig.

Helt otroligt, Hur kan en mobil ligga mitt på e4:an utan att blir påkörd?

Jag sjöng av lycka och hoppade in i bilen igen och åkte mot bunsta där vi skulle lämna Challe. Men min jävla tur så fastnade vi såklart i ett asfalt bygge som tog en evighet att komma förbi vilket resulterade i att vi kom till sthlm två timmar senare än beräknat.


Men nu är vi iallafall framme. Vi har ätit en god middag i gamla stan och shopat lite. Var in på face och  fyllda på sminklådan lite.

Dom har grymt härligt smink på face, mycket bättre än make up store.


Imorgon bär det av till Jönköping men först ska vi på skansen och en sista sväng på stan.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards