Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Mikaela Billström - 12 augusti 2009 20:42


Igår efter jobbet åkte Jag Micke Challe och mickes pappatill skogen för att plocka blåbär. Vi satt mer och pratade och fikade än att plocka blåbär men vi hittade rätt så många ändå. Idag har vi varit till Härnösand med maria och Jörgen och grattat maria och Mickes farmor som fyllde år.

Där blev det alldeles för mycket tårta, blev näst intill illamående.

Men det stoppade inte oss för att stanna på max påvägen hem för att äta hamburgare. När vi kom hem gick vi över till Farmor för att fika lite med henne. När vi sitter där och pratar så känner jag att Challe har någonting stort bredvid det vänstra ögat, självklart har ha fått en äcklig fästing där.

Som tur var hade farmor köpt en fästing borttagare men det var svårt att få bort den. Den satt som satan..Urscha.


Vi har inte fått besked om Charlies värden än heller. Dom skulle ha ringt igår men det behagade dom inte göra. Tycker det är jävligt dåligt.

Fattar dom inte att man är orolig och när dom lovar att ringa så sitter man som klistrad vid telefonen. Ska ringa dom imorgon bitte och fråga vad som händer.


majsan har kommit på en toppen ide om att vi och några till ska till Hassela och rida islandshäst. Jag är sämst på att rida men jg tycker det är grymt kul. Efter Nathalie hade dött skickade våran mentor oss till Hassela för att rida islandshästar och ha team bilding och det var skit kul.

Vi ska även rida den  6 september, samma dag som Natta dog. Vilket sammanträffande.


Fick även en present av Maria och jörgen idag. Jag fick massa hår produkter som jag ska prova nu. Det luktar underbart gott :)

Tacktack.






Lägger upp lite bilder till er. Observera hur fina kläder jag och Micke har på oss:)Vi fick låna dom på high chaparall.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards