Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Mikaela Billström - 5 juli 2012 22:41

 

Hej mina fina!

 

 

 

I dag har vi bara varit ute i stugan och myst. Vi badade lite med hundarna, spelade kubb och var ut med båten. Det var Charls och Chanels första tur med båten och dom var lite skraj till en början med sedan tror jag att dom tyckte att det var lite spännande. I allafall Charls, Chanel hade lite självmordstankar mitt ute i sjön och skulle hoppa i så jag fick hålla i henne så hon inte lyckades. Impulsiva tjejen :)!

 

 

 

 

     

 

   Chanel på väg ner i det blå

 

 

 

 

 

Charls är lugnet själv

 

 

 

 

 

 

Sol och bad

 

 

 

 

Lill gumman och jag

 

 

     

 

 

Charls nybadad

 

 

 

 


Älsklingarna

 

 

     

 

Glassar i solen

 

 

Jag och älsklingen tog en promenad på kvissleby när vi kom hem.Vi har börjat gått till affären och tillbaka varje kväll nu och det är ju en promenad på ca 6 km så det är ju bra. Måste försöka bli piggare och få till blodtrycket så jag försöker med kosten och motionen så får vi se om det blir nån ändring. Jag klippte även gräsmattan för första gången med våran nya gräsklippare. Gud, det var ju faktiskt riktigt roligt att klippa när man får köra runt på den istället för att släppa runt på en vanlig tråkig gräsklippare.

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

Nu ska vi äta middag (Japp, middag klockan 23:00). Micke står ute på altanen och grillar och i ungnen har han bakad potatis som luktar gudomligt gott så nu ska vi äta och titta på Studio sex.

 

 

Känns som vi måste ändra våran rutiner när M har kommit till världen.

 

Godkväll

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Av Mikaela Billström - 5 juli 2012 22:33




Fick ett besked som gjorde mig väldigt ledsen.. Det finns inget förnuft i detta, inte på något sätt..Slumpen, eller om det är ödet bestämmer alldeles för mycket över våra sköra liv.

 

 

 

 


Gud, om du finns - Ge dom styrka nu i denna svåra stund...








 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards