Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Mikaela Billström - 19 juli 2012 21:14


Jag och Micke gick en kvälls promenad på kyrkogården igår. Vi gick omkring och kollade namn på gamla gravstenar, fick en hel del insperation faktiskt. Bilden nedanför är från den vackra minneslunden. Ni får ursäkta min flottiga klädsel och struliga hår men jag bjuder på denna bild ändå. Vi ska ta med system kameran och knäppa lite finare bilder inom dom närmaste dagarna och när det är gjort så kommer jag att dela med mig av dom ..



             




Nu ska jag måla naglarna och göra en ansiktsmask. Känner mig svettig och ofräsch.Sedan ska jag titta på c/o Segemyhr och bara mysa ner mig i soffan. Jag är så himla mätt efter en god middag hos svärföräldrarna så det lär bli att inta paltkoma.





                   

Av Mikaela Billström - 19 juli 2012 16:34



Jag kan inte hjälpa det men jag är helt inne på Burberry baby kläder.. Måste köpa nått fint när jag är på NK nästa gång för lillan i magen måste bara få bära dessa underbara plagg.








     

Av Mikaela Billström - 19 juli 2012 15:58



Det är verkligen en jobbig punkt det här med namn. Jag ändrar mig från dag till dag, timme till timme, minut till minut..

 


 

Jag tycker det är jobbigt faktiskt. Jag har alltid sagt att får jag en flicka så ska hon heta det här, och får jag en pojke så ska han heta så här men nu när det är allvar så får jag beslutångest.

 

 

När människor runt om kring mig frågar vad hon ska heta så har jag varit ganska snabb med att svara våra topp 3 namn, vilket egentligen är hjärndött eftersom så många har synpunkter på just namn, "Ne, men inte det namnet", "Det är ju ett tant namn", eller  "Ska hon verkligen heta det?" är vanliga kommentarer.. Som om deras barns namn skulle vara så mycket bättre. Även fast man för det mesta får höra positiva kommentarer så är det dom negativa som fastnar i huvudet. 

 

 

 

Egentligen så skulle man inte säga något om namn till någon utomstående för det går inte att behaga alla, fast i det stora hela så är det väl bara vad vi tycker som spelar någon roll och det är just där som jag får försöka lägga mitt fokus..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards