Direktlänk till inlägg 26 november 2013

God morgon!

Av Mikaela Billström - 26 november 2013 09:12

Godmorgon på er!


Mira vaknade 0530 idag och det är verkligen inte vanligt eftersom hon har ärvt mina sovgener och gärna sover till 0830 på mornarna men jag tror att hob var hungrig imorse så vi gick upp och åt frukost och pussade pappa hejdå när han skulle till jobbet. Nu vilar Mira och jag har betalat alla räkningar och jag kan säga att det är tur att Micke tjänar bra för denna mammapenning blir man inte fet på. Ser fram emot att börja jobba och få riktiga löner igen   ..


Jag har varit på den där nya affären i Birsta, Lager 157? heter det så? Iallfall, jag hittade mycket fint där till väldigt bra priser. Dom har väldigt fina barnkläder från SVEA där spm jag tänkte köpa till Miris i julklapp, så himla fina kläder. När jag var där köpte jag en Bondelide tröja till Micke, Bondelide kalsonger, två tröjor till mig, ett par leggings, en svea mössa - för 600 spänn !! Bara Mickes tröja går ju i vanliga fall för 600kr. Ni måste besöka denna butik- Sundsvalls Barkaby!!

 

Nu ska jag vila en stund sedan ska vi iväg på äventyr tillsammans med Wille och Therese.

 


   
 

 
 
Ingen bild

HK

26 november 2013 19:25

Får du alltid blommor????????

Mikaela Billström

26 november 2013 21:03

Varje fredag ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Billström - 23 april 2014 13:43


Hej mina fina!   Jag har en liten bloggpause nu, har ingen lust att skriva helt enkelt men ni som vill får gärna följa mig på min instagram Mikaelans_ heter jag där .    Jag kommer snart tillbaka.   All kärlek till er     ...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 20:02

Härliga Fredag!   Imorse kom syrran hit och vi bestämde oss för att åka in på stan och kolla lite men innan vi åkte gick vi bort till lekparken där Tessan och Wille var och lekte. Vädret var helt fantastiskt och man känner verkligen att våren lig...

Av Mikaela Billström - 11 april 2014 19:56

När älsklingen kom hem så hade han presenter med sig till mig och musslan        ...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 20:12


  Uppdrag granskning går just nu på SVT och dom tar upp fallet om Christina Hedlund som åkte till Polen för att göra en bröstoperation. Kliniken som utförde operationen var en skandalklinik och Christina är nu skadad för livet, hon är ett "vårdpake...

Av Mikaela Billström - 9 april 2014 12:17

 .. Som den sämsta mamman jag är så glömde jag helt bort att Mira hade tid hos BVC idag.. Vi satt hemma och åt lunch och då slog det mig att FAAAN.. Marlene som är hennes bvc sköterska gav oss en ny tid och sa att det inte var någon fara då det är så...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards