Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Mikaela Billström - 14 mars 2013 07:52


Godmorgon!


Här vaknade vi vid 0600, Mira vaknar av Mickes alarm nu för tiden vilket är lite jobbigt. Vi har nu ätit morgonvällingen och jag har fikat och vi sitter självklart och tittar på Vakna med NRJ. Jag köpte gröt till Miran igår som vi ska testa sedan, hon har börjat äta vanlig mat allt mer nu men just gröt har vi inte testat än. Igår åt hon majskrokar och det var gott, med sjukt kladdigt. Allt går så fort nu, nu håller hon flaskan helt själv och hon har fått sina första två tänder. Känns som dom två senaste veckorna så har hon blivet så mycke äldre på kort tid.

 

Nu på morgonen har jag hållt på med Miras inbjudninskort också. Jag blir så arg när jag håller på för nästan alla sidor är helt värdelösa och när jag väl hittar en bra sida så är det svindyrt.. Men men dom blev rätt okej ändå så jag beställde även om dom var dyra. 

 

Nu lyser solen så det blir nog en sväng med vagnen idag igen. Jag lyssnar just nu på 50 nyanser av mörker i phonen och det är så skönt att vara ute och traska med en bra bok i hörlurarna. Jag har fastnat för dessa 50 böcker, även fast jag inte tycker dom är speciellt bra så väljer jag ändå att fortsätta att lyssna så någonting måste dom ju ha. .

 

 

Ha en fin dag mina raringar.

 

 

 

 

 

 

 





         

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards