Alla inlägg den 21 mars 2013

.

Av Mikaela Billström - 21 mars 2013 16:42

 
Bara du minns när du blir vuxen
Att jag kallade dig min lille Snuffsa
Bara du minns
Att jag och du kramades hårt hårt och innerligt
Bara du aldrig glömmer
Hur jag sjöng för dig varje kväll
Bara du för alltid minns hur det var
Höll min hand till sömnen kom
Och lät mig pussa bort det onda när du hade ont och var ledsen
Bara du alltid minns att du var allt för mig
Bara du fortfarande då kan minnas kärleken och värmen
Att jag inte alltid är pedagogisk
och kanske gjort fel ibland
men det viktigaste kommer alltid att vara du
ditt välmående är viktigast för mig
 
 
Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva.
 
 
 
   
 

 
 

Av Mikaela Billström - 21 mars 2013 15:36


Hej mina fina!


Brorsan tjej fyller år idag så jag och Mira åkte och köpte blommor sedan åkte vi och grattade henne. Mamma och Annie var också med, vi fick jätte gott fika som Matilda hade fixat med hela morgonen. Brorsan och Matildas katt gick bananas för hon hade en stark könsdrivt kolla videon nedan så förstår ni själva. Jag har aldrig sett en katt som blir så här, lite faschinerande faktiskt.

 

 



    


Två bilder som vi knäppte hemma hos brorsan idag.




    



Micke var på hälsokontroll idag och han fick i bakläxa att börja röra på sig mer så idag ska han följa med oss på våran långpromis. Vi går nog till affären och köper middan och tillbaka, en promis på ca 6 km.. Väldigt lagomt. Nu ska jag ge Mira lite potatispuré.






Av Mikaela Billström - 21 mars 2013 10:34


Vad ni än gör, se inte denna film på bio. Visst, den kanske funkar en Tisdagskväll när du ligger och slöar på soffan men jag tycker inte ni ska betala för att se denna film. Den är dåligt gjord och det är förvånansvärt hur så bra skådisar kan få till en sådan B-rulle.


Ola Rapace är som vanligt en badass och han kan nog charma brallorna av vilken tjej som helst, om ni är intresserad av att ta en titt på honom så se den annars låt bli.





 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards