Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Mikaela Billström - 15 mars 2013 19:06

 

Fredag, gud vad du är efterlängtad..

 

Bästa tiden på hela veckan då Micke kommer hem ifrån jobbet och vi åker och Fredagshandlar och gör iordning en god middag och myser framför teven. Jag och Mira tog en promenad till affären och möte upp Micke och handlade sedan gick vi hem igen. Jag går minst 6km om dagen och det känns bra, försöker gå/jogga för att få upp flåset lite och det känns som att min kondis har blivet mycke bättre nu.


Idag på förmiddagen var jag brorsan och Mira och hälsade på farmor. Sist vi var där var för två år och tre månader sedan så det kändes lite konstigt att träffa henne. Det har hänt väldigt mycket otrevliga saker som jag inte orkar eller vill ta upp här men nu har vi beslutat att ta det för vad det är och försöka få någon sorts relation med henne. Farmor har alltid varit en klippa för mig under min uppväxt så det är sorgligt att det har blivet som det har blivet. Vem vet, kanske blir våran relation bra igen..


Jag kollar just efter jackor på nätet och jag har länge velat ha en Barbour jacka och jag har fastnat för denna, visst är det schysst? Hittade en sida som sålde dom för 1999:- vilket är väldigt billigt för en Barbour jacka.. Ska fundera lite så får vi se hur jag gör men jag är väldigt sugen.

 

Nu ska jag börja med middagen sedan ska vi titta på Gladiatorerna, mitt favvo program!Men först ska Miran få lite välling, hon är så duktig. Jag ger henne flaskan nu så äter hon själv. Det är konstigt hur bebisarna utvecklar sig annorlunda, det Mira kan göra kan inte den andra göra och det dom andra kan göra kan inte mira göra. Algot kan sitta själv och har kunnat det en bra tid, det är jag lite imponerad av. Men Mira har fått tänder först av alla i mammagruppen och det är lite roligt, även fast jag inte är en mamma som ska jämföra och framhäva mitt barn. Det är verkligen inte min stil..

 

 

 

 

 

Av Mikaela Billström - 15 mars 2013 09:59


Jeansvästen är en nygammal favorit hos mig och nu till våren kan man nästan matcha den med vad som helst - Utanpå hood tröjan, skinnjackan, klänningen e.tc I helgen hittade jag en fin väst med bra kvalité på Carlings, man får en riktig demin känsla av den. Finns även västar på te.x Linex, Gina mm men släng hellre på några hundralappar så får du bättre kvalité på västen.

 

 



 

499:- på Carlings  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards