Alla inlägg den 1 april 2013

Av Mikaela Billström - 1 april 2013 17:40


Hej mina fina!


Påsken har varit lugn och fin, vi har grattat farfar, ätit påskmiddag hemma hos Mickes föräldrar och varit på Opus. Vi har även gått långa promenader och åkt till Birsta och shoppat. Idag har jag haft tandvärk för första gången så har mest legat framför teven hela dagen, blir det inte bättre imorgon så får jag bboka en tid hos tandläkaren. Suck.. Jobbigt..jag hatar verkligen tandläkaren.


Micke åkte precis till stan för att köpa lite Max mat, som pricken över I;et efter denna onyttiga helg.  






Middag hos farmor och farfar



 



Min älskade trollunge.



 



Älskade farfar



 



Mira fick påskägg av farmor och farfar. Jätte fina kläder och roliga leksaker.



       

Hahaha gosen min.



  


Middag på Opus igår med mamma och pappa.




Imorse kom pappa över och vi tog fram utemöblerna och satt oss i solen och åt lunch. Vi gjorde iordning pannkakor med hallon sedan satt vi och njöt i solen.



 






Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards