Alla inlägg den 6 april 2013

.

Av Mikaela Billström - 6 april 2013 21:48




Mammas mobil är den bästa leksaken man kan tänka sig.

Av Mikaela Billström - 6 april 2013 21:44

 

Jag har åkt omkring med min bilnyckel på taket sedan i Onsdags. Det var bara en lyckträff att vi hörde nått röra sig på taket när jag svängde ut på e4:an idag så jag stannade och Micke klev ut och hittade min extranyckel på taket, kan inte förstå hur den har kunnat lega kvar där så länge utan att ramla av. Man ska ju ha tur ibland också. .


Behöver jag säga att jag har huvudet fullt nu för tiden?

Bara 30 år kvar till pension..

 

 

 

 

Av Mikaela Billström - 6 april 2013 21:37

 

God kväll mina fina!


Idag har jag och min lilla familj varit på auktion i Gnarp, var rätt roligt faktiskt. Micke känner han som anordnar de,t  vi ropade in en trämöbel till Mira som jag målade ikväll, ett syskrin till mamma och en prydnadservice. Efter auktionen åkte vi till metropolen Hudiksvall och tittade lite där. Det har varit en lugn dag och såna behövs, Mira är så aktiv hela tiden så på kvällarna är jag helt slut. Hon är en sån energi och hon vet vad hon vill, det är på hennes sätt allt ska ske. :).. 


Imorgon ska vi åka på Himlabadet. Vi har aldrig varit där och inte heller badat med Mira för den delen så det ska bli roligt. 

 

 


 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards