Alla inlägg den 28 april 2013

Av Mikaela Billström - 28 april 2013 16:33

God eftermiddag!


Idag har jag och Mira varit på Vårmässan och tittat, Eve och Sara följde med oss in. Jag hittade ett linne till mig och två bodysar till lillhjärtat. Tyckte det var rätt dåligt detta år, fanns inte mycket som intresserade mig. Jag skyndande mig hem för att hinna fixa lite innan bion ikväll men eftersom min biovän hade shotsrace på Oscar´s inatt så får vi skjuta upp bion. Dååååååligt Emelie, dåååligt ;). Vi får ses imorgon istället så det går ingen nöd på mig.

 



 



Igår fick Mira sin försenade doppresent av Annie. Hon fick en filt med texten prinsessan Mira inbroderat och en bok som handlade om Mira och hennes familj, vilken bra idé att göra en "egen" barnbok. Den kommer hon garanterat att tycka om så tack fina syster för den.



 


Har funderingar på att fixa läpparna i Sthlm på Torsdag. Jag vill verkligen fixa dom men nackdelen är att det gör så förbannat ont men jag får ett mycket mjukare ansiktsdrag med fylligare läppar. Jag vet inte hur jag ska göra, kanske lägger pengarna på en ny väska istället :)Håller er uppdaterad om det.



  

Svullna läppar efter ett besök på Vendela kliniken. 



Nu ska jag ge Miran lite päron sedan ska jag ringa till Micke och fråga hur länge han tänkte jobba egentligen, han skulle bara fixa några grejer på jobbet men nu har han varit där i 6 timmar... En del är ambitiösa.



Trevlig kväll





     

Mira på Ica igår kväll.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards