Alla inlägg den 21 april 2013

Av Mikaela Billström - 21 april 2013 20:56

   

Av Mikaela Billström - 21 april 2013 20:43


Hej!


Här är dopbilderna som jag lovade er, la bara upp dom som jag hade på iphonen så mer kommer. Dopet gick så himla bra och Mira var en solstråle genom hela cermonin och även efteråt. Hon total däckade när vi kom hem på eftermiddagen för då var hon bra trött.  Det blev inte så som vi hade bestämt under cermonin med lite olika saker, där bland faddrarna. Tror prästen glömde att vi bestämde att faddrarna skulle stå med oss och lite andra små saker men i det stora hela är jag jätte nöjd.


Jag vill tacka er som kom på Miras stora dag och jag vill speciellt tacka Miras faddrar. Att ni antog våran önskan om att bli Miras faddrar är stort och ni kommer att ha ett speciellt band till Mira genom hela livet.

 

Kenny Maria och Annie, vi har inte kunnat fått bättre faddrar än just er.





 
     


     


 




  

 


   


   


   


 


 


 


 


 


  

Av Mikaela Billström - 21 april 2013 16:56


Vi har varit i stugan idag och grillat korv, vädret är fantastiskt så vi satt i solen och njöt. Jag är så himla trött nu så jag ska ta en powernap innan Micke och Mira kommer hem från farmor och farfar.


Jag lägger upp lite bilder från dopet lite senare.

 

Pok




 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards