Alla inlägg den 9 maj 2013

UVI

Av Mikaela Billström - 9 maj 2013 21:18

Godkväll mina fina!


Idag när vi var ute så satt jag på en kall parkbänk och nu känner jag att jag har fått uvi.. Suck. Har ätit en massa citron i hopp om att slippa pencillin. Micke har precis gjort i ordning varmchoklad med vispgrädde och frallor med ost, jätte gott. Vi tittar på hockeyn och det går väl så där kan man väl säga.. 2-0 till kanada. 


Micke har varit ledig idag, kors i taket! Vi har varit en sväng till Birsta med mamma och pappa sedan åkte vi hem och tittade på film och myste bara.Micke jobbar 24/7 känns det som, denna vecka har det varit väldigt mycket men det är väl övergående i guess.    Är bjuden på fest imorgon kväll men vette tusan om det går , aja vi får se hur det blir. Jag längtar lite efter att gå ut och ta en drink nu faktiskt, speciellt när vädret är fint. 


SKIT.. Nu blev det 3-0...




   

Av Mikaela Billström - 9 maj 2013 21:01


Fick en fråga om vilka bloggar jag läser och här kommer några av dom. 

Läser många bloggar men det är dessa som jag kollar dagligen.




* Perezhilton.com - Bästa skvallerbloggen genon tiderna. I love him


*  ikroppenmin.blogspot.se - Kristian Gidlund skriver otroligt vackert.


* Cathrinegardlund.blogspot.se - En otroligt stark mamma som har drabbas av skitsjukdomen cancer.


* Classe-kinzakenza.blogspot.se - Mannen, myten legenden.. Ett måste att läsa.


* Blondinbella.se - Har börjat följt hennes blogg sedan hon kom ut med graviditeten. Får lite flaschbacks, det var mysigt att vara gravid :)


* Kampenmotcancer.blogg.se - Lari från Njurunda är en kämpe.



Av Mikaela Billström - 9 maj 2013 08:24



Mira är en riktigt bortskämd tjej, hon får presenter minst vaje vecka och eftersom hon är första babyn på båda sidorna så får hon mycke uppmärksamhet och kärlek. Igår fick hon te.x denna fina jeans jacka som faster Maria hade köpt åt henne i Stockholm och innan det fick hon en jätte fin Lasse Åberg dräkt av farmor.



 

Tusen tack världens bästa faster och farmor.

  


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards