Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Mikaela Billström - 25 maj 2013 09:19


Godmorgon!


Igår var jag in på Plantagen och stor shoppade sedan åkte jag hem och började rensa i rabatterna. När jag var klar så ringde jag mamma som kom över för att titta, jag var ju jätte nöjd över mitt slit men jag märker på mamma att det är något för hon säger inget. "Mickan, dom där blommorna får du inte plantera ute förnst den 12 Juni. Tyvärr kommer dom att dö nu". Jag blev så himla trött, jag köpte blommor för 1000kr och såklart lyckas jag köpa fel blommor. Mamma drog upp blommorna igen och satt dom i krukor så vi får se om dom klarar sig några veckor då. 



 

Denna lilla rabatt är en av dom som jag ska göra iordning. 

 



 

Några av blommorna som jag köpte igår.




Min kära iphone gick sönder igår också. Charls och Chanel var ute med mig på gården när det kommer en shäfer och får förbi så dom springer ut på vägen och attackerar honom. Jag livrädd efter för jag vet hur myggChanel är mot andra hundar och hon har inte någon sjävinstikt för fem öre. Jag sprang efter och då lyckas jag såklart tappat iphonen så hela displayen sprack. Jag vart helt förstörd, hela dagen hade varit crap så detta var bara pricken över i;et.. Den kostar ca 6000kr ny och jag vägrar att lägga ut dom pengarna. Om vi har tur som behöver jag bara betala några tusen och jag kan få ta den på drulleförsäkringen..


Hur som helst så var det jävlig surt..


  

Min darling..


 Nu har jag lagt Mira en stund och när hon vaknar så ska vi åka till stugan och vara där hela dagen.  Vi har plnaerat en familjedag där hur länge som helst så det ska bli mysigt. Dessutom får jag med mig ett bonusbarn idag så det ska bli roligt :)  Vädret är ju dessutom toppen så det kan ju inte bli bättre. Är lite bitter över att inte alla kunde vara med idag men det är som det är..


Idag är det en ny dag så jag ska släppa all nergativ energi och njuta av trevligt sällskap och det underbara vädret.


Ha en fin dag nu.


Pok


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards