Alla inlägg den 16 juni 2013

Av Mikaela Billström - 16 juni 2013 19:46


Godkväll mina fina!


Jag måste verklugen fixa min iphone nu, det har varit trasig länge så det är på tiden. Displayen blir mörk och ibland går det inte att se något alls och jag måste ju ha en funktionell mobil. Ska ringa mitt försäkringsbolag imorgon och får jag inte byta in den så ska jag kolla upp några ställen i Sthlm som byter display. Måste ta tag i det denna vecka för detta går ju inte..


Om några dagar åker vi till Sthlm igen och det ska bli skönt. Vi ska inte bo på hotell som vi brukar utan nu har vi lånat en lägenhet så det ska bli mysigt. Micke jobbar fyra dagar till sedan går han på semester och det ska bli så himla skönt, då får jag hjälp med Mira och kan ha lite egen tid när jag behöver det. Det är väldigt viktigt enligt mig.


Igår grattade vi svärmor som fyllde år. Vi åt en god middag ute i solen sedan gick vi till lekparken och lekte, det var en fin kväll.


Nu har älsklingen gjort mat så nu måste jag avsluta.



Lite bilder från igår..  
         
 
             

Av Mikaela Billström - 16 juni 2013 13:28

               



Idag blir min lilla sessa 8 månader. I 8 månader har jag varit mamma til dig och jag kan lova att det är dom bästa 8 månaderna i hela mitt liv.  

 

  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards