Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Mikaela Billström - 20 juni 2013 22:25


I morgon firar vi träbröllop vilket innebär att vi har vari gifta i 5år. Vi ska fira det här med hela familjen imorgon så det kommer att bli jätte bra.


Denna vackra klocka av märket Skagen fick jag av älsklingen ikväll   



 



I LoooVeee it   ..and i love him.

Av Mikaela Billström - 20 juni 2013 20:34



 

Mamma kom över med en midsommar blomma till oss..



   


Chanel är lat så hon får dela vagn med Mira men det går ju också bra. Som sagt - Alla sätt är bra utom dom dåliga.





Gogurkorna..


    

Min och Miras midsommarklänningar. jag ska ha en beige Filippa K klänning och Mira ska ha en klänning som mamma köpte åt henne idag på Tre små busfrön.



Av Mikaela Billström - 20 juni 2013 09:36

 

Av Mikaela Billström - 20 juni 2013 09:24


Hoppas att ni har sovit gott för det har vi. Jag är så bortskämd över att Mira alltid har sovit hela nätterna, jag har aldrig känt den där riktiga tröttheten som många föräldrar pratar om, vem vet den kanske kommer men det känns inte så. Sedan beror det ju också på att jag har älsklingen och vi delar allt 50%/50% här hemma och med Mira. 


Imorse hände nått som had ekunnat slutat illa. Mira kom krypande till mig från sin säng (hennes säng sitter ihop med min)och hon la sig och myste med mig. Jag höll på att vakna till då jag märker att Mira är borta så jag sätter mig upp och ser att hon har ramlat ur sängen men hon säger igenting utan hon tittar upp på mig och flinar och fortsätter att göra sina grej. Som tur var så ramlade hon ner på ett duntäcke som Micke måste ha dragit med sig när han hade brottom till jobbet imorse. Hade täcket inte funnits där hade detta inte slutat bra eftersom vi har en rätt så hög säng. Ikväll ska jag sänka hennes säng så hon inte kommer någonstans, hon är ju snabb så man hinner inte alltid med henne.


Lite bilder från igår.

  



Eve fick åka gräsklipparen med mig.. Det var roligt kan jag lova   



   


Så här ser jag ut när pappa klär på mig. Han sa att hon skulle ha på sig piratbyxor och med det menas mjukbrallor i storlek 56 och till det här hade han ett par röda strumpor. Aldrig att hon får gå utanför dörren innan jag checkar hennes klädsel.. Karlar alltså..



Nöjd tjej    

 

 

Nu ska jag göra mig iordning för jag och snuffsan ska åka in på jobbet och hälsa på..Var ett tag sedan nu.

 

Xo

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14
15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards