Alla inlägg den 4 september 2013

Av Mikaela Billström - 4 september 2013 16:44

Idag fyller min lillasyster 23år. Det är knepigt, hur kan hon ha blivet så gammal? Nyss stal hon mina kläder, tjuvrökte bakom husvagnen, färgade håret vitt, använde skejtarskor, lyssnade på Block44 och gick på fritisdgården. Hon var en tuff och vacker tjej under sina tonår och hon skulle alltid vara med överallt, idag har hon vuxit upp och blivet mer tillbakadragen och lugn.

 

Jag är glad att jag har en sån fin lillasyster och jag är också glad över att Mira har en sån fin gudmor och moster.

 

Lite bilder som vi knäppte på klampen när jag var gravid.



             
                 

Av Mikaela Billström - 4 september 2013 16:39

God eftermiddag!


Idag var jag och Mira och fixade lite papper på jobbet, vi passade även på att träffa min nya chef som började idag. Hon verkade trevlig och hon tyckte mycke om Mira menvem gör inte det? Nu ligger Mira och sover så ska strax väcka henne för vi ska ta en cykeltur när hjärtat har kommit hem från jobbet. 


Ska ta en dusch nu.




   

Av Mikaela Billström - 4 september 2013 16:30


För ett par år sedan så fick jag en Fjällräven jackan av älsklingen i julklapp. Jag hade önskat mig en sådan och vart jätte glad när jag fick den men när jag väl hade fått den så trivdes inte jag i det. Jag vet inte vad som är fel, det är en underbar jacka som man aldrig fryser i och den är väldigt snygg men det är liksom inte jag.


Jag har använt den ett par tillfällen men annars har den hängt uppe i garderoben.  Det är synd att en sån fin jacka för över 5000 papp hänger utan att bli använd så är det någon av er som är sugen på att köpa den så hör av er till mig.




 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards