Alla inlägg den 19 september 2013

Av Mikaela Billström - 19 september 2013 20:38

   

Av Mikaela Billström - 19 september 2013 20:32

Läsar frågor

 

 

1. Favorit sminkmärke: Bare minerals

 

2.Foundation eller bb cream: Foundation

 

3.Eyeliner eller kajal: Eyeliner, absolut.

 

4.Läppbalsam eller läppglans:Läppglans

 

5.Rouge eller puder: Rouge

 

6.Favorit läppbalsam: Burts bee´s

 

 

 
7.Rött eller rosa läppstift: Beror på men rosa till vardags och rött till fest.

 

8.Rouge eller bronser: Bronser

 

9.Svart eller brun maskara: Svart


 

10.Concealer eller foundation: Båda helt men måste jag välja så tar jag concealer med mineralpuder över.

 

11.Lila eller beige ögonskugga: Beige, skulle aldrig någonsin använda lila.

 

12.Favorit pallet: Använder mest skuggor från MAC eller isadora.

 

13.Favorit läppglans: Juicy Tubes från lancome som har lite lätt plump effekt. Luktar underbart och lätt att applicera.

 

 

 

   

 

 

 

 

14.Hur förvarar du ditt smink: I en träkorg från IKEA för att få plats med allt.

 

15.Blå eller brun maskara: Brun. Men helst svart.

 

16.Isadora eller MNY: Isadora

 

17. TCW eller MNY: MNY

 

18.Läppstift eller läppglans: Läppglans

 

19:Sminkad eller osminkad: Sminkad, alla dagar i veckan. Alltid.

 

20.Favorit sminkprodukter: Allt mitt smink från bare minerals är helt favoriterna.

 

 

 

 

 

Av Mikaela Billström - 19 september 2013 15:55

God eftermiddag!


Igår kväll var jag Sandra Therese och Helene på udda tapas och åt. det var en fin och mysig resturang med ett eget koncept. Jag kommer garanterat att gå dit fler gånger. Efter maten gick vi på Invito och drack goda drinkar. En mysig kväll med mina fina tjejer.


        


Idag har jag och Micke varit på Fresks och beställt skåpluckor och lite annat sedan lämnade vi Mira hos farmor och farfar så vi skulle få lite egen tid. Nu ligger vi i sängen och tittar på Steve Jobs filmen och äter en massa gott.. Jag hade ju träning ikväll men med tankte på vädret så var jag upp på kullen och satt en lapp om att träningen är inställd pga av vädret. Det öser verkligen ner utanför fönstret.

 

   

Vi hörs snart igen. . 



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards