Alla inlägg den 6 september 2013

Av Mikaela Billström - 6 september 2013 17:14

 

Av Mikaela Billström - 6 september 2013 13:46

Hej Hej!


Jag och Therese startade dagen men en promis på 2 timmar, så skönt att komma igång med dagen. Micke är påväg hem från jobbet nu så vi ska ta en cykeltur förbi graven och lämna blommor och sedan vidare till bolaget och köpa lite vin till fotbollen ikväll. 


Nu ska jag ta en snabbdusch innan vi ska rulla.


Jag önskar er en underbar helg.



Bjuder på några bilder från när Mira kom till världen. Finaste dagen någonsin.


                      

Av Mikaela Billström - 6 september 2013 13:01

 

Vissa saker kommer man ihåg så länge man lever. Att skaffa barn är en sak, när man gifter sig är ett annan sedan finns det andra saker som man aldrig kommer att glömma som är av en helt annan orsak, händelser som man bär med sig med sorg i hjärtat. Idag är det en sådan dag. Idag är det 10år sedan Nathalie blev bragd om livet..


Idag tänker jag på Jane, Kjell och Pierre som lever med sin saknad efter sin dotter och lillasyster. Att leva livet med att alltid ha ett sår som blöder i hjärtat kan inte vara lätt. Dom lever med en helt annan sorg..

 

Vi saknar dig Natta och jag kan lova dig att vi aldrig kommer att glömma bort dig. Aldrig..


Detta gjorde jag i min scapbook för väldigt längesedan. .

 


 



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards